“Jangan Ajar Saya” – Terkilan Dikecam Harga Makanan Terlalu Mahal, Cef Ammar Jelas Hal Sebenar

Hiburan

“Jangan Ajar Saya” – Terkilan Dikecam Harga Makanan Terlalu Mahal, Cef Ammar Jelas Hal Sebenar

Sejak memasuki bulan Ramadan, sering kali kita dapat lihat banyak pembeli yang mengadu harga makanan yang dijual di bazar tidak masuk akal, malah kuantiti makanan yang diberi sangat sikit.

Sehubungan dengan hal berkenaan, Cef Ammar turut terpalit dalam isu yang sama dan beliau telah menjelaskan hal sebenar kerana telah dikecam oleh netizen.

Advertisement

Menurut beliau, proses penyediaan makanan yang dijual sememangnya tidak mudah dan barang yang digunakan semuanya berkualiti tinggi.

Bagi meyakinkan orang ramai, Cef Ammar telah menunjukkan bahan-bahan yang digunakan dan ia sememangnya setanding dengan harga mahal yang diletakkan oleh beliau seperti yang dipertikaikan oleh sesetengah netizen.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, kebanyakkan netizen sememangnya faham jika cef terkenal terbabit berasa terkinal dengan tuduhan yang diterima dan merasakan memang berbaloi untuk dibeli dengan harga semahal itu apabila melihat bahan berkualiti diguna oleh beliau.

korea
9 bulan lalu

"Teh Ais 20 Hinggit!" - Netizen Terkejut Harga Makanan Malaysia Di Korea Mahal

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    April 8, 2022 at 3:17 pm

    Agak bongkak statement dia ni. biasa lah orang cakap harga mahal. dah ko pun buat jualan dekat bazaar. yang membeli kat situ pun golongan biasa2. aku rasa tak sedap mana pun. makan nasi briyani lagi sedap!

  2. Anonymous

    April 8, 2022 at 8:27 am

    btl ape die ckp pasal makanan.. tp bab ckp org melayu ade ke buat cm die tu x baik la bg aku. nk marah nk luah bole je. tp jgn sebut org melayu ke org malaysia ke… nape nk tunjuk passport nape x tunjuk KP

  3. Anonymous

    April 7, 2022 at 10:27 pm

    Kalau nk murah nanti jangan komplen tak sedap.. sbb bahan dan rahsia masakan tu ada harga nya… Safron tu SATU gram saja sudah beribu.. blm SATUratus gram… nak murah beli kedai lain lah… Ape jer la.. mcm2 kisah…

  4. anti melesies

    April 7, 2022 at 2:37 pm

    haha prof kata tu betul. B40 buat cara B40. beli murah je dah la

  5. Anonymous

    April 7, 2022 at 1:44 pm

    Ukur baju badan sendiri. Klu naknmakan ayam murah² rasa biasa² je x payah lh nk mkn mknn yg dmasak oleh chef

Loading...