January 2nd, 2012

Selain daripada Ash dan Sherry Merlis yang memulakan tahun baru dengan ikatan pernikahan, Izreen Azminda yang memegang watak Melly di dalam drama Tentang Dhia turut sama mengikat tali pertunangan pada tarikh 1 Januari 2012. Tunang Izreen (27 tahun) yang bernama Muhamad Riza (28 tahun) merupakan seorang jurukamera bebas dan duda anak satu.

gambar pertunangan izreen

Di majlis pertunangannya semalam, Riza mengambil kesempatan untuk menjawap segala kontroversi yang melanda dirinya sebelum ini:-

Saya memang rasa kecewa disebabkan keluar benda seperti mahu memburuk-burukkan imej seolah-olah nampak jahat sangat, tetapi saya tidakmahu melenting kerana cerita itu tidak betul. Saya tidak pernah bertunang dengan Rafeda, malah dakwaan saya ada anak luar nikah, gugur bayi, itu semua tak betul. Orang yang bercakap itu, patutnya beri bukti, kalau ada anak itu, saya sanggup buat ujian darah.

Riza juga menafikan yang bekas isterinya sebelum ini adalah Julia Daud, isteri kepada pelakon Badrul Muhayat. Untuk makluman, Izreen dan Riza bakal berkahwin pada 31 Ogos 2012 dengan mas kahwin RM999 dan wang hantaran RM19,001. Abang Nara doakan agar mereka berdua akan bahagia sehingga ke jinjang pelamin kelak. Dan semoga tiada lagi cerita-cerita kontroversi yang akan melanda pasangan ini.


35 responses to “Izreen Azminda Selamat Bertunang, Tunang Sanggup Buat Ujian Darah Untuk Buktikan Dakwaan Tidak Benar”

  1. riza dayus says:

    bodohnya kau melly. Jantan ni memang dah maen dan buntingkan banyak betina, buat malu orang kampung kau je, cerita2 panas tu memang betul,status duda dapat pun bukan pasai pe, pasai dia maen pompuan walaupun masih ada bini yang sah dan baru je jadi bapak, anak tak sampai sebulan dah maen perempuan bertanggungjawab ke Melly ooooiiiii???? Melly dan keluarga Melly tak percaya??? silakan siasat sendiri di jabatan agama tempat mereka bercerai. Melly ada berani?? jangan sampai hang pulak jadi mangssa!! hang pikia masak2. jangan sampai orang benci hang pasal lelaki dayus ni.

  2. caca merba says:

    alamakkk…apsal mas kawin mahal sgt nih…semulia2 n semolek2nya mas kawin adalah rendah..tambah2 dia ni org kdh..kg,dia area umah sy gak..kan molek klu 84hinggit ja cam sy dlu…hihi..tp nt xckup lak jd 20k kan…xpela…dah tetulis d ats mmg rm999 kan..xpela..harap selamat jer sumenya..jurm…amin…

    • lala says:

      duit die.bialaa

    • pizza says:

      Dear caca, kalau nak tahu, mas kahwin anak dara kt belah Kedah mmg tinggi. RM999 tu kira rendah, ikut kebiasaan lebih kurang 2K gitu. Kalau awak dulu 84 hengget, bagus la. Good for u then, tp jangan la mengkritik custom.

    • pizza hutttt says:

      dear pizza…tu anak DARA…konfim ke reen ni anak DARA lagi ke dah tiada dara…dek jantan bermasalah ini…sebelum ini pun sana sini cakap jantan saiko ny dah ramei tidoq ngan betino sano sini…bine beranak dia maseh tergamok maen ngan bettino….

    • lalalala says:

      laki kau miskin,jgn nak jeles laki org lain kaya..duhhhhhhhh.. nak jugak bgtau diri sendiri bagus sbb mas kawin 84hinggit!!!

    • ala lalala long says:

      bunyi macam syialll ja….kaya lah sangat….hampo dengaq hutang dengan bekas nya dulu dok settle lagi sampe sekarang…

  3. dhia says:

    eh , tahniah lah melly . ak hrap kau bhagia dismping azmi ,,eh cop2 salah , riza ..

  4. mellycomel says:

    sweetkan kami…he3….muka i ada iras dgn tunang i kan?

  5. naILICOMEY says:

    tahniah…sesuai bebenor ngan tunang tu…

    • sesuai sangattt says:

      sekarang ni tahniah lah sebab dah bertunang…esok2 lepas kawen takziah pulak sebab dah menjanda jantan ni maen ngan betina laen…fikir masak2 kak ooiii….tak kan pokok bergoyang kalu tak ada anginnya…kalu sana sini dah cerita yang lelaki ni bermasalah…nape perlu menafikan benda tue semua sejarah silam….kerana sejarah mungkin akan berulang…dan akak ooiii yang bakal menerima nasib yang sama seperti mangsa2nya yang laen

Loading...