Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Iqram Dinzly Balas Kenyataan Altimet Mahu Beri Buku Lima

Semalam, penyanyi rap Altimet menerusi akaun Twitternya  dalam nada bengang memberikan amaran yang agak keras kepada pelakon kontroversi, Iqram Dinzly.

Advertisement

Altimet memberitahu beliau tidak boleh bayangkan apakah kemudaratan yang akan berlaku sekiranya Iqram tiba-tiba naik ke atas pentas dan “menceroboh” persembahannya ketika di AJL 32.

Tidak mahu terus berdiam diri, Iqram tampil membalas kenyataan Altimet. Sepertinya, beliau seakan tidak gentar dengan amaran yang diberikan.

Walaubagaimanapun, ada sesetengah netizen yang berpendapat teguran Altimet itu adalah wajar. Kita haruslah menghormati orang lain ketika mereka melakukan persembahan. Apa komen anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

48 Comments

  1. mak cute

    February 15, 2018 at 12:39 pm

    loya tgk muka iqram gigit pisau tu…pakai pun ntah apa2 legging skirt cm kain langsir pastu joget2 bagai…nk ckp bab agama…sendiri berjoget dengan liana rosli tu apa…dia ni makin org layan makin menjadi…

  2. Amy

    February 15, 2018 at 9:50 am

    Dua2 pun aku xminat tp kalau bab ni, aku sokong Altimet. Org dh buat preparation selambe je kau nk rosakkan show org.

  3. 0606

    February 15, 2018 at 9:39 am

    dah buat salah macam org sewel nak guna agama pulak ?????

  4. Gossen

    February 15, 2018 at 9:13 am

    annoying attention seeker

  5. Anon

    February 15, 2018 at 3:10 am

    Media should not give any limelight to this crazy person. Buang masa.mcm support dia pulak. Ko ni iqram mmg sikit2 guna agama bila nk bidas org. 5 perkara sebelum 5 perkara??? Ko buat x benda tu? Kalau buat, xda la ko pakai skirt n menari xsedar diri memalukan diri sendiri kan? Kau sendiri musnahkan masa depan kau. Sure kau bangga. Kasihan. Shame on u Iqram Dinzly. #perangaiburuk

Loading...
To Top