“I’m A Fighter” – Dipukul Guna Kayu Di Kepala Dan Badan, Lufya Syukur Dapat Selamatkan Anak Dari Diculik

Kehidupan

“I’m A Fighter” – Dipukul Guna Kayu Di Kepala Dan Badan, Lufya Syukur Dapat Selamatkan Anak Dari Diculik

Pelakon Lufya baru-baru ini difahamkan telah dipukul oleh seorang lelaki dengan menggunakan batang kayu dan menyebabkan beberapa kecederaan pada wajah dan badan.

Menerusi perkongsian officialhlive di Instagram, pelakon itu difahamkan berada di taman permainan bersama anak perempuannya di Kota Damansara sekitar jam empat ke lima petang.

Advertisement

Lufya dikatakan telah diserang oleh lelaki tersebut dan telah tercedera dalam pertelingkahan dalam usaha menyelamatkan anak perempuannya itu.

Selain itu, Lufya juga memberitahu bahawa dia dan anaknya selamat dalam kejadian itu serta menasihatkan wanita di luar sana supaya kuat dan berani mempertahankan diri sendiri.

Di samping itu, Lufya bersyukur masih mampu menyelamatkan anaknya dan berharap agar wanita di luar sana supaya lebih peka dengan keadaan sekitar serta meminta orang di luar sana mendoakan kesihatannya.

3 bulan lalu

Lelaki Myanmar Cuba Culik Budak Di Kuantan, Nak Anak 'Instant' Kerana Belum Ada Rezeki Lepas 8 Tahun Kahwin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    June 28, 2022 at 7:24 pm

    Ya Allah… Kesiannyer die

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...