May 22nd, 2015

Kemelut antara Zarema Zainal, Aidil Zafuan dan Rita Rudaini sekali lagi menjadi perhatian para peminat industri hiburan tanah air minggu ini. Kali ini kemelut yang melanda mereka lebih serius sehinggakan laporan polis telah dilakukan oleh Aidil. Ini semua bermula apabila Rita memuatnaik nombor telefon seseorang yang telah menganggunya di tengah-tengah malam. Berdiam diri selama ini, Zarema Zainal menyatakan pendiriannya selepas salah seorang pengikutnya di Instagram melahirkan rasa hilang respek.

zarema zainal

Membalas komen pengikutnya, Zarema memaklumkan yang dirinya tidak terkesan dengan apa yang diperkatakan oleh orang lain. Baginya, kehadiran keluarga dan suami yang menyayangi dirinya adalah paling penting. Berikut adalah komen yang ditulis oleh Zarema.

zarema zainal

Zarema juga kelihatan tenang menjawab berbalas komen dengan para pengikutnya. Tidak melenting. Ketenangan sebegini amat dikagumi lebih-lebih di kala kontroversi yang melanda. Respek!!!
zarema zainal zarema zainal

Apa pun diharap semua pihak yang terbabit akan dapat berdamai suatu hari nanti. Sama-samalah kita lihat perkembangan kelak.


Comments are closed.

Loading...