Hisyam Hamid Akui Sering Dapat Mesej Godaan, Ambil Langkah ‘Tak Layan’

Hiburan

Hisyam Hamid Akui Sering Dapat Mesej Godaan, Ambil Langkah ‘Tak Layan’

Pelakon Hisyam Hamid luah sikap sebenar isterinya, Rosmawati Hanafi seseorang yang tidak pernah menunjukkan rasa cemburu dan sentiasa bersikap professional sepanjang karier Hisyam sebagai seorang pelakon yang seringkali berganding dengan pelakon wanita.

2 years lalu

Tiga Bulan Terpisah, Hisyam Hamid Terpaksa Tahan Rindu Dengan Keluarga Di Singapura

Advertisement

Menurut Hisyam yang telah berhijrah lebih tujuh tahun ke Kuala Lumpur, isterinya sangat memahami kerjayanya sebagai seorang pelakon, malah isterinya turut menegurnya jika dia merasakan tiada keserasian diantara Hisyam dan juga pelakon wanita yang digandingkan.

Kalau dia lihat tiada keserasian antara saya dengan pelakon wanita yang digandingkan, isteri akan tegur seperti saya kelihatan kekok. Dia adalah pengkiritik tetap saya. Tanpa sokongan dia tak mungkin saya mampu bertahan sehingga hari ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hisyam Hamid (@hisyamhamid7)

Tambahnya lagi, walaupun sering dihujani dengan pelbagai mesej godaan dari peminat di akaun Instagramnya, namun dia sentiasa mengingatkan dirinya agar tidak melayan mesej-mesej tersebut.

Advertisement
Hisyam hamidSumber : Instagram Hisyam Hamid  

 

Dalam pada masa yang sama, Hisyam turut ungkap rasa syukur kerana mempunyai sumber pendapatan lain melalui restoran yang diusahakan olehnya walaupun sudah sebulan tidak menjalani pengambaran atas sebab Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymousjugak

    June 28, 2021 at 2:08 pm

    Lawa bini dia…

Loading...