June 21st, 2012

Akhirnya menerusi suratkhabar Kosmo hari ini, Shah Jaszle atau mahu dikenali dengan Shahrizal mengakui akan masuk merisik kekasih hatinya, Redzwani Puteri pada 15 Julai kelak. Untuk makluman, sebelum ini Abang Nara ada menulis entri berkaitan hal ini selepas Shah Jaszle mengupload gambar di bawah menerusi Instagramnya.

shah jaszle

Shah Jaszle dan Redzwani Puteri pada mulanya hanya berkawan biasa sahaja. Namun kata orang kalau dah jodoh takkan ke mana. Daripada kawan biasa, hubungan mereka berdua bertukar menjadi kawan rapat dan seterusnya menjadi pasangan kekasih pada awal tahun ini. Apabila ditanya adakah dengan berlangsungnya majlis merisik ini akan menutup segala gosip percintaannya dengan Neelofa dan Miera Liyana, Shah Jaszle menjawab:-

Saya sudah mengenali Redzwani untuk tempoh yang agak lama dan sepanjang tempoh itu, hanya dia berada dalam hati saya. Jadi, apa yang digembar-gemburkan sebelum ini hanyalah gosip semata-mata.

shah jaszle

Romantik juga Shah Jaszle ini rupanya. Abang Nara doakan agar majlis merisik kelak akan berjalan dengan lancar. Semoga perancangan Shah Jaszle dan Redzwani Puteri ke arah mendirikan rumah tangga akan dipermudahkan. Pasti ramai yang tak sabar untuk melihat pelakon kacak ini bersanding di atas pelamin kelak.


71 responses to “Hanya Redzwani Puteri Di Dalam Hati Saya – Shah Jaszle”

  1. artis mf,artis ml,artis lopak,bukan artis redzwani puteri won..

  2. Minah tonggeng says:

    Hensem ke shah jazle ni? Jauh panggang dari api.

Loading...