Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Haneesya Hanee Enggan Komen Kontroversi Video Berparti Di Kelab Malam

Sudah beberapa hari netizen menuntut jawapan daripada juara Dewi Remahja 2018/2019, Haneesya Hanee selepas video gadis didakwa miripnya sedang berhibur di kelab malam sambil meminum arak bersama beberapa lagi finalis Dewi Remaja mula tersebar.

Advertisement

Meskipun dihimpit dengan pelbagai persoalan dan spekulasi, Haneesya bagaimanapun enggan mengulas lebih lanjut mengenai kontroversi tersebut.

Saya minta maaf. Buat masa sekarang, saya tak mahu keluarkan apa-apa kenyataan.

Walaupun kesahihan video yang tersebar belum dapat dipastikan, netizen sudah mendesak pihak Remaja untuk menarik semula gelaran yang diberikan kepada Haneesya. Dalam pada itu, Nu Idektiv selaku pemilik jenama Dewi Remaja, mengeluarkan kenyataan bahawa pihak mereka masih menyiasat insiden tersebut.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : azfrnasulaiman_ & Echolalia Pictures

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. pok nil

    January 17, 2019 at 1:14 pm

    kulit hitam..iman pun hitam jugak ke camne?

  2. Anonymous

    January 17, 2019 at 1:13 pm

    dewi taik arak…hahahaah…

  3. Anonymous

    January 17, 2019 at 12:40 pm

    Arak teguk..nak tanya makan babi tak?

  4. AKU

    January 17, 2019 at 12:34 pm

    kalau remaja sekarang bertambah liar mmg tak boleh nak ckp apa lah
    yang DI ANGKAT SEBAGAI IKON PUN PERANGAI MACAM B ..
    kulit hitam belanga tu aku tak ada hal sgt pun
    muka dia mcam negro pun aku peduli apa
    tapi kalau perangai kau pun sama hitam dgn kulit kau baik kau letak balik kemenangan kau tu ..

    • Anonymous

      January 17, 2019 at 12:54 pm

      Perangai sikap dia okay je. Perbuatan dia salah. Walau salah tak dapat nafikan dia cantik. Ambil kesempatan pula kau ni masuk bab lain, nampak sangat sebelum ni memang tak puas hati. Ketara. Hehehehe

    • Anonymous

      January 17, 2019 at 2:37 pm

      perangai depan nangis2… perangai belakang parti minum air setan
      sodappppppp kan…. pastu masuk sini gigih backup diri sendiri
      mak dia buat anak hasil benih mane pun lah…. putar2 stail afrika scammer

    • Muka hodoh hati hodoh. Patut la

      January 17, 2019 at 3:18 pm

      Mesti muka buruk kau ni kan. Pattern2 pmpn terkebelakang sgt. Aku ni kulit putih dn dlm masyarakat yg suka kulit putih pn x reti nak kutuk warna kulit hitam. Siap benih2 mcm la kaum kita ni benih special, ko benih dr keturunan muka buruk ko x fkir plk. Kikiki. Sesuatu la kau ni. Aku syak ko ni dengki mgkn org2 yg kenal dia jgk. Cara lbh kpd x puas ht, bkn sbb ko islamik sgt. Trimalah diri tu x sberapa, mgkn ada kebaikan lain, jgn jaki kt org lain. Hehe

    • AKU

      January 17, 2019 at 3:29 pm

      aku tak kutuk pun kulit dia
      x kisah pun muka dia
      tapi perangai bila dah di angkat sebagai ikon deri remaja kena lah jaga
      yg kau macam mak lampir nak cerita soal tak puas hati apasal ?
      lain kali baca komen orang dgn hati yang terbuka bukan dgn hati yang hitam ..
      perangai dan perbuatan seiring ..dah kalau kau tak beperangai gitu x kan boleh kau ada hati nak buat …ntah apa kau ni eh ? tak belajar sivik ke ?
      muahkakakakakak

    • Muka hodoh hati hodoh. Patut la

      January 17, 2019 at 7:18 pm

      Ko baca balik komen atas tu kat mana yg x kutuk. Skali baca dah tau kau maksudkan apa dan kat mana yg kau kutuk tu. Skali baca dh tau jenis x puas hati bkn kpd islamik sgt, Hehe. Ni bawah ni tiba2 berbelit2 pula ko punya penyampaian ni. Yg lawak, x ada pun aku larang ko jgn kutuk, aku ckp ko mmg kutuk. Yg ko dh terang2 mngutuk lps tu nak bajet suci dn ilmiah sgt dh knpa. Hahahah. Mls la nk reply dh trtinggal dh page ni. Bye2.

  5. Anonymous

    January 17, 2019 at 12:31 pm

    Ya ya…dewi minum air kencing setan… tarik balik!

Loading...
To Top