August 21st, 2009

scha

Kami nak mintak maaf terlebih dulu kalau ada pembaca yang menyampah. Maklumlah, sikit-sikit kuar citer Scha Al Yahya. Bukan apa, kami nie memang minat sangat-sangat kat dia. Sebab bagi kami dia ada pakej yang sangat lengkap. Mutu lakonan pun not bad lah jugak di mata kami.

Mungkin semua orang dah tengok video iklan Celcom Scha dan Fahrin tue. Ala yang Fahrin ajak Scha kawin guna SMS tue. Kali nie bukan sekadar lakonan dah tapi yang real punya. Dengar cerita nya mereka berdua nie memang tunggu masa jer nak bertunang. Mungkin sebab Fahrin takut kot pisang berbuah dua kali. Lagipun Scha nie kan ramai peminat.

Walaupun kami tak berapa suka sangat kat Fahrin, tapi kami sentiasa mendoakan kebahagiaan Scha. Jadi kalau Scha bahagia di samping Fahrin, biarkanlah mereka berdua bercinta. Buat Fahrin, cepat-cepatlah masuk meminang. Kang terlepas kang baru menangis tak berlagu.

Lagi gambar terbaru Scha Al Yahya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

scha

scha

scha


Comments are closed.

Loading...