Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GOSIP)Scha Dan Fahrin, Tunggu Masa Nak Ikat Kasih?

scha

Kami nak mintak maaf terlebih dulu kalau ada pembaca yang menyampah. Maklumlah, sikit-sikit kuar citer Scha Al Yahya. Bukan apa, kami nie memang minat sangat-sangat kat dia. Sebab bagi kami dia ada pakej yang sangat lengkap. Mutu lakonan pun not bad lah jugak di mata kami.

Advertisement

Mungkin semua orang dah tengok video iklan Celcom Scha dan Fahrin tue. Ala yang Fahrin ajak Scha kawin guna SMS tue. Kali nie bukan sekadar lakonan dah tapi yang real punya. Dengar cerita nya mereka berdua nie memang tunggu masa jer nak bertunang. Mungkin sebab Fahrin takut kot pisang berbuah dua kali. Lagipun Scha nie kan ramai peminat.

Walaupun kami tak berapa suka sangat kat Fahrin, tapi kami sentiasa mendoakan kebahagiaan Scha. Jadi kalau Scha bahagia di samping Fahrin, biarkanlah mereka berdua bercinta. Buat Fahrin, cepat-cepatlah masuk meminang. Kang terlepas kang baru menangis tak berlagu.

Lagi gambar terbaru Scha Al Yahya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

scha

scha

scha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama