Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GOSIP) Individu Dakwa Nampak Aliff Aziz Dan Oktovia Manrose Berpegangan Tangan?

Nampaknya kontroversi panas melibatkan Aliff Aziz dan Oktovia Manrose belum lagi berakhir. Kali ini, timbul gosip terbaru dimana ada individu mendakwa ternampak aksi mesra mereka.

Advertisement

Individu tersebut melihat kedua-duanya berjalan sambil berpegangan tangan disebuah pasaraya.

Walaupun status Facebook tersebut tidak menyatakan nama artis berkenaan, namun rata-rata netizen dengan jelas mengetahui ia ditujukan buat Aliff dan Oktovia.Bagaimanapun, individu berkenaan tidak sempat untuk mengambil gambar mereka berdua-duaan seperti yang dikatakan.

Terdahulu, Bella menerusi akaun Instagramnya mendedahkan Aliff curang buat kali kedua apabila mendapat maklumat daripada satu sumber mengatakan suaminya sedang berhibur di sebuah kelab malam bersama Oktovia yang ketika itu sedang mabuk. Selepas berbalas kenyataan di media sosial, Oktovia akhirnya memohon maaf atas perbuatannya itu dan mengakui tidak harus keluar dengan lelaki berstatus suami orang. Bella juga sudah memaafkan Oktovia atas apa yang berlaku.

Sumber Berita : Kopi Planet

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 Comments

  1. Anonymous

    March 6, 2019 at 4:39 pm

    Takdir Penentu Segala
    Jamal Abdillah

    Berat rasa kakiku melangkah pergi
    Menujui ke destinasi tak pasti
    Andai kata ada harapan untukku
    Berikan ku tanda agar jalanku lebih bererti
    Kau ku cinta dari seluruh ragaku
    Melebihi segala di dunia ini
    Namun harapan masih tinggal harapan
    Dilema menanti lebih menyiksa dari segala
    Sesungguhnya…
    Takdir penentu segala
    Bahagia yang dicita
    Hanya sedetik jaraknya
    Namun masih… tak tersentuh kan jua
    Kabur jua pandangan
    Kekasihku… berapakah lamanya
    Ketabahanku mungkin…
    akan pudar..

  2. Anonymous

    March 6, 2019 at 4:21 pm

    wanita kecewa sbb wanita juga..

  3. Eliesa

    March 6, 2019 at 4:20 pm

    Setakat menaip, aku pun boleh. Mana bukti gambar ?

    • Anonymous

      March 6, 2019 at 4:31 pm

      ko baca habislah..knapa dia x mahu ambil gmbr..sbb org tu org ssh..tiada duit kalau di saman..

  4. wekkkkkkk

    March 6, 2019 at 3:17 pm

    mcm nilah Bella,
    kalau ko syg dia sgt, cintai dia sgt, tak boleh kehilangan dia sgt..ko redhalah, jlnkan kehidupan mcm biasa,serahkan diri pada Allah dn Qada & Qadar Allah semua itu, jika kamu tak bekerja, cubalah cari pekerjaan, agar boleh mententeramkan jiwa kamu. Di alam pekerjaan, byk org akan kau jumpai. Anggap dunia ni luas. Jgnlah pulak ko berbls dendm keluar dgn jantan lain sbb ko msih bini dia. Org lain akan salute dkt u. Sbb bkn u curang.Selagi boleh bertahan, tertahanlah, sampai masa akan menentukan segalanya.

    tapi, jika ko dah tak mahu suami ko semula, pergilah failkan perceraian..Islam itu Mudah.

    kalau ko fikir, tapi, tapi, tapi..nescaya x akan selesai.
    biarlah mereka, kalau ada jodoh x kemana mereka.

  5. Anonymous

    March 6, 2019 at 3:08 pm

    ALIF AZIZ KENA AMBIL OBAT MENAHAN CURANG..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama