Gara-Gara Foto Ini, Skandal Lampau Keluarga Mentua Dian Sastrowardoyo Kembali Menjadi Tumpuan

Dunia

Gara-Gara Foto Ini, Skandal Lampau Keluarga Mentua Dian Sastrowardoyo Kembali Menjadi Tumpuan

Gara-gara foto pelakon terkenal Indonesia, Dian Sastrowardoyo sedang bercuti di Switzerland ini, kisah lampau keluarga mentuanya kembali menjadi bahan bualan netizen di media sosial.

Difahamkan, pelakon yang meledak dengan filem Ada Apa Dengan Cinta? itu memilih destinasi percutian terkenal itu sebagai menyambut kedatangan hari raya Aidilfitri pada tahun ini.

Advertisement

Foto itu kemudiannya menjadi tular gara-gara seorang individu memuat naiknya kembali dengan kaspyen memuji kecantikan pelakon itu ketika bermain ski.

DianSumber : Twitter  

Namun, perkongsian itu turut mencuri tumpuan netizen Indonesia yang tiba-tiba membuka kisah ‘hitam’ keluarga mentua Dian suatu ketika dahulu.

Menurut sumber, bapa mentua Dian, Adiguna Sutowo pernah membunuh seorang lelaki yang juga pelayan ketika berada di sebuah kelab hanya kerana dia memaklumkan Adiguna yang kad kreditnya tidak berfungsi ketika ingin membuat pembayaran.

DiaSumber : Twitter  

Adiguna kemudiannya dihukum penjara selama 7 tahun namun hanya ditahan selama 3 tahun kerana berkelakuan baik sepanjang dipenjara.

Bukan sahaja itu, keluarga mentua Dian juga didakwa sebagai salah satu keluarga usahawan dan bisnes paling ‘korup’ di negara seberang itu.

Sekadar info, Dian Sastrowardoyo telah menikah dengan Maulana Indraguna Sutowo pada 18 Mei 2010. Hasil perkongsian hidup, pasangan ini dikurniakan 2 orang anak iaitu Syailendra Naryama Sastraguna Sutowo dan Ishana Ariandra Nariratana Sutowo.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Cef wan
4 weeks ago

"Kalau Pasal Cucu Saya Lembut Hati.." - Chef Wan Akui Masih Terasa Hati, Tetap Beri Duit Belanja Pada Anak, Cucu & Bekas Menantu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...