Gambar Haq Disebar Kerana Gagal Dapat Wang Ugutan – Norish Karman

Hiburan

Gambar Haq Disebar Kerana Gagal Dapat Wang Ugutan – Norish Karman

Rupa-rupanya ada kisah di sebalik penyebaran gambar anak keempat Norish Karman, Haq Lutfie Alexander baru-baru ini. Berkata kepada Berita Harian, rupa-rupanya gambar tersebut disebarkan selepas si penyebar gagal mendapat wang ugutan daripada Norish Karman. Tak sangka pulak ada orang yang sanggup berbuat sedemikian. Kejam!!!

haq norish karman

Advertisement

Yang pasti, Abang Nara respek kepada peminat Norish Karman yang terus memberikan kata-kata perangsang dan semangat kepadanya ketika menghadapi situasi ini. Ini barulah peminat sejati. Kata Norish:-

Alhamdulillah peminat memberikan banyak kata perangsang kepada saya. Mereka memberitahu, akan terus menyayangi dan setia menyokong kerjaya seni saya. Saya membuat pendedahan itu pun bukan untuk membuka mahupun menutup sebarang cerita. Awalnya, selepas kelahiran Haq, saya memang terfikir bagaimana mahu memperkenalkan Haq kepada khalayak. Cara terbaik adalah dengan mengadakan sambutan ulang tahun pertamanya. Tetapi ada pihak yang terlebih dulu mendahului saya apabila menyebarkan gambar kami, kerana gagal mendapat wang ugutan.

Rupa-rupanya kat Malaysia ini sudah sampai tahap Hollywood jugak bab-bab buat ugutan ini. Kepada artis-artis lain, silalah berhati-hati di masa hadapan. Kang tak pasal-pasal turut jadi mangsa ugutan seperti Norish Karman. Apa pun semoga Norish terus tabah dan semakin bertambah kuat selepas dugaan ini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

117 Comments

  1. ZED ZAIDI

    September 2, 2012 at 4:44 pm

    Zed Zaidi ni dia fobia ngan artis lelaki je kut…kalau artis ppuan kalau boleh nk tpang sekaki kut…smpai skrang tak dgr apa tindakan ke atas NK yg terlebih prasan dia ni voque sgt konon..ee NK gi brambus balik duk Singapore…jgn nak buat maksiat kat KL ni.

    Quote Zed Zaidi:
    takpe ypu jgn susah hati nati I tlg you, ngan syarat you tolglah I, dah lama I mimpikan you…ooooNK
    UNQOUTE:

    Kepala hotak lah presiden seniman konon, tolong artis beragama islam..jangan jadi duri dalam daging…berlakun2 juga, jangan spai terkeluar anak HAQ!

  2. Anonymous

    September 2, 2012 at 11:18 am

    Selagi aku xtau sape bapak budak ni, selagi tu la aku pcaya si norish ni dah terbranak anak luar nikah. Kalu btul ko dh kawin, sila bgtau kpada umum. X pyh sorok2 dah psl anak ko dah terkeluar pun. Ko pun bkn hebat sgt yg nak sorok2 bagai laki ko kalau betul ko dah kawin. So, sudah2 la buat publisiti murahan psl anak-taktentu-status ko tu.

  3. nor

    September 2, 2012 at 12:41 am

    cuba fikir kenapa hukum walimatulurus adalah sunat muakkad (amat dituntut dalam islam) amt perlu lah diadakan bila seseorg kawin… bagi mengisytiharkan perkahwinan pasangan lelaki dan perempuan agar tidak timbul fitnah…kalau x announce u kawin n..ni la jadinya…so jgn nk salahkn org bila org mengata….NK bukan satu contoh yg baik untuk masyarakat…perkara yg macam ni perlu dibendung di kalangan artis yang buat sesuatu ikut sedap hati die je…sbb katanya “kubur masing2 weii” kalau macam tu nnti ko mati esok2,,ko mandikn n semayangkn mayat ko sendiri…cane..

    • Anonymous

      September 3, 2012 at 10:39 am

      patot la wardina ckp artis malaysia y Islam xleh jd contoh pd anak2 die..

  4. lisa

    September 2, 2012 at 12:09 am

    Betul tu. Zed Zaidi patut take note ya! Rase aku, si NK ni adalah warga Singapura. Tak tau lah aku klu dia dah dpt kerakyatan M’sia. Dan aku pun setuju jika Majlis Agama Islam investigate hal ni. Klu NK dah bernikah, alhamdullillah. Tapi jika tidak, dia telah menggalakkan trend yg tak sehat di kalangan anak2 muda kita.

  5. anti-bangsat

    September 1, 2012 at 10:26 pm

    eleh..betina bangsat ni..ko xyah la nk propa..ko da menyundal mengemut sana sni..ko pndai la buat cite..lahanat nye ppuan

    pis yo

Loading...