August 21st, 2012

Di hari ketiga bulan Syawal yang mulia ini, Norish Karman tampil menerusi Utusan Malaysia untuk membuat pengakuan tentang bayi di dalam gambar yang pernah tersebar suatu ketika dahulu. Menurut Norish, itu adalah anaknya yang diberi nama Muhammad Haq Lutfie Alexander. Haq telah dilahirkan pada 24 September 2011 di sebuah hospital swasta di Subang Jaya menerusi kaedah pembedahan.

anak norish karman

Norish Karman berkata:-

Awalnya saya runsing bagaimana hendak memberitahu tentang kelahiran Haq kepada peminat-peminat dan media. Rupanya inilah masanya di mana saya diberi peluang untuk tidak berselindung lagi. Sebelum saya menjadi sangat ‘sakit’ sebab rahsiakan kehadiran Haq, tetapi selepas ia tersebar di Internet, saya tiba-tiba jadi lega kerana tidak apa yang perlu disembunyikan lagi. Bagaimanapun cerita-cerita yang direka, ditokok dan tambah tanpa si penulis tahu apa di sebalik kelahiran itu membuatkan saya sedih.

anak norish karman
Menurut Norish, Haq adalah anak kandungnya. Kata Norish:-

Haq anak saya. Saya yang mengandungkannya selama lebih sembilan bulan dalam perut ini. Ini anak saya, hidup mati saya. Bagaimana ia boleh hadir, itu urusan antara saya, keluarga dan Allah kerana saya tidak mahu mengenang lagi perkara yang sudah lepas.

Diharap dengan penerangan secara jujur dan ikhlas daripada Norish Karman ini dapat memberikan kita semua penjelasan tentang kisahnya yang tersebar sebelum ini. Kepada Norish, tabahkan diri ketika membesarkan anak-anak anda. Semoga cepat-cepat bertemu jodoh dengan lelaki yang mampu menjaga mereka.


211 responses to “Norish Karman Akui Bayi Di Dalam Gambar Yang Tersebar Itu Anaknya”

  1. basikal tua says:

    assalamulaikum
    ada anak permpuan kan???
    jaga elok2…..JANGAN SEJARAH BERULANG……
    ibu bapa tonggak utama pembentukan hidup anak2….

  2. aduyaiii says:

    aii NK niii…..mula2 klua citer pi nyorok sbb ngandung n bersalin…x ngaku, kata sebok keroje jaga anak bagii…tup tup terbarai plak gambo bersalin kt sepital…after that ngaku plak tu mmg dia n anaknya…lepas tu citer kate ada org ugut nk duit, bila x dpt duit sebarkan gambar die kt sepital tuu….apahal ko NK, KAYA sangat ker smpai org ugut nak duit hang?sbb apa hang diugut?? hai NK, NK, ..bercakap mcm wali Allah, nak ditinggikan darjat kunun….hukum asas menutup aurat pun ko x penuhiii….ada ker peminat yg buta mata hati suker bebeno dgn die ni ?…berhati-hati lah, akhir zaman ni org x pandai agama pon sebok cakap pasal agama….x usahla minat kat ikon yg x ikut syariat islam nii, ni ada org minat sampai taksub beno, cantik la, awet muda la…mati nanti x tau rupa camnerr….Ya Allah lindungilah kami, kaum kerabat kami dari seksaan azab api nerakaMu ya Allah, tunjukan kami jalan yg lurus

Loading...