Written by AbangNara | November 19th, 2014

Apabila sudah popular, seperti biasa akan ada desas-desus yang tidak diketahui kesahihannya bertebaran. Itu perkara biasa dan lumrah menjadi seorang selebriti. Terbaru, juara AF2014 iaitu Firman didakwa telah pun berkahwin dan mempunyai seorang anak. Bagi Abang Nara kalau desas-desus ini benar sekalipun, tiada masalah. Biasalah orang dah kahwin dan ada anak. Yang tak biasa ialah tak kahwin tapi dah ada anak.

firman af2014

Desas-desus tidak berasas ini timbul apabila seorang peminat meninggalkan komen menyatakan dia sudah berumah tangga dan mempunyai anak dalam sekeping gambar yang dimuat naik menerusi laman Instagram miliknya yang menggunakan nama @firman2014. Hmmmm. Ikuti penafian Firman di bawah:-

Belum, belum. Saya belum berkahwin atau pernah berkahwin. Apa lagi mempunyai anak. Saya masih bujang. Itu tidak benar sama sekali (berkahwin dan punyai anak). Saya faham perkara seumpama ini akan terjadi, tetapi saya tidak cepat melatah. Saya akan cuba membiasakan diri dengan spekulasi dan keadaan seperti ini.

firman af2014

Bagus reaksi yang ditunjukkan oleh Firman. Tak gelabah, tak cuak, tak melatah dan tak mengamuk tak tentu hala. Kalau bukan, nafikan sahaja. Biasalah jadi artis khabar angin sebegini memang akan ada. Ini hanya perkara kecil sahaja. Apa pun, semoga Firman terus maju jaya dalam karier seni. Jangan lepas jadi juara AF terus senyap pula. Kena rajin dan berusaha keras. Teruskan usahamu Firman.

firman af2014

P.S: Koleksi jubah terbaru daripada Mis Claire kini boleh digunakan oleh ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka. Saiz ada sehingga 6XL. Khas untuk pembaca BeautifulNara, anda boleh dapatkan diskaun 15% dengan memasukkan voucher “IMEL15BN” ketika membuat pembelian. Sah sehingga 24 November ini.  Jangan lupa LIKE Facebook Mis Claire dan ikuti Instagram Mis Claire untuk melihat koleksi terbaru mereka. 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 responses to Firman AF2014 Nafi Sudah Berkahwin Dan Punyai Anak

  1. Olga says:

    tak minat artis muka jawa…

    0

    0
    • Daun pegaga says:

      muka kau mcm bangla?

      0

      0
      • jadore says:

        ko x suka ko punya pasal lerrr…. ramai lg yg suka dan menghargai bakat yg ada pada Firman…… jawa pun manusia jg….

        0

        0
        • tak minat artis muka jawa? tapi kat rumah tau pulak makan sambal belacan, petai tempoyak ikan kering..x payah demand sgt la nk minat artis ikut muka…x kan muka nak mcm mat saleh hidung mancung kulit putih baru boleh minat kut?

          0

          0
        • Yahudi says:

          BETOL TU , muka Hendonsssss , buat semak industri ja , laen la artis2 mcm Mila Jirin , Ella Aminuddin , Norjuma Habib , Fathia Latif , Fasha Sandha , Izara Aishah , Jojie Aminuddin , Mawar Fareeda , Anzalna , Almy Nadia , Faezah Elai , sapa lagi ek ? malas plak nk type , apa2 love artis2 from Penang forever !!

          0

          0
      • miowz says:

        bangla ko la macam bangsat….

        0

        0
        • Kenanga says:

          elehekeleh sangat. emo nya awak. tak sesuai langsung nama miowz. kucing kuap pon comel dari awak kot. sesuka nk bangsat kan org.
          hahahahahaahah :p:p:p

          0

          0
    • lauk masin betunu says:

      jawa ke bugis?…jangan2 suluk

      0

      0
      • Anonymous says:

        bugis + sino laa.. org tempatan k.jgn ingt pendatang.. lain la kalau kumpulan zero maharajalawak tu. mcm PTI je.

        0

        0
        • Krystal says:

          Firman pnduduk tmptan. kacukan bugis dan kdzn dsun kot?
          Lain lah ada kwn dia tu, yg tu mcmm bukann jeee

          0

          0
      • Krystal says:

        Dia bugis. Kt Sbh, susa nk jmpa jawa. Bugis ramai lah.
        Bugis kt sana pula ada 4 kategori,
        1) bugis yg Pnduduk sabah(keturunan yg dh mnetap lama sjk dlu kala, mcm bugis di smnanjung msia)
        2) bugis yg dh jadi pnduduk sabah(keturunan yg dh diterima menetap)(asal atuk/nenek @ mak/ayah mereka dari indonesia)
        3) invisible pti/ic pelesu/ic beli(biasa mngkaburi org di smnnjg lol)
        4) pti
        **bugis di smnjg mmg tk sama dgn di sabah, di smnnjg kturunan itu dr zmn tnah melayu melaka dn sezaman dgnnya lg mlh ada yg lbh lama dr itu.asal malaysia/melayu pun

        0

        0
    • ulam-ulaman says:

      muka ko tuh ade ke org minat??

      0

      0
    • Anonymous says:

      Artis muka jawa pun belum tentu minat ngan ko,cuba sedar diri sikit…

      0

      0
    • Kasi hantam says:

      ha! ha! yang marah marah reply ni mesti sume muka ‘Jaws’…muka bersanding…

      0

      0
  2. melati- says:

    artis undi simpati…. :(

    0

    0
  3. Jenab says:

    Oh tidak mungkin .. firman * versi mak firman panggil nama dia ..

    0

    0
  4. ye saye says:

    saye peminat firman no 1!!
    sore die terlajak sedap!!

    0

    0
  5. adakusah says:

    dah kawin ke belum bukan isu pun

    0

    0
  6. Kenanga vs Melati says:

    Melati komen busuk! ada je org busuk ni.

    bukan peminat firman, tapi just get annoyed with this people yg always talk shit.
    kisah pulak lah kau org tu undi kesian ke undi hantu ke palsu ke hape. :p

    0

    0
  7. puteraduyong says:

    good job… good answer firman.
    Tahniah.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    da kawin rupanya..baru nk bkenaln..kihkihkih

    0

    0
  9. so dah kawin pun, apa masaalah nya? itu masaalah peribadi dia kan. Janji teruskan hidup bantu mak ayah.

    0

    0
  10. kalau dah kawin tak boleh jadi penyanyi ke?

    0

    0
  11. sapaaaa aku says:

    da kawin ker???? xkisah lh jnji xssh kn org..

    0

    0
  12. KeluhKesahBersamaKakEsah says:

    Tompang lalu…. sayuu lagi sedihhhh baca kat mynewshub “suami penumpang MH370 kawin di negara jiran”…kata si suami dia “terpaksa” kawin kat negara jiran sbb isteri pertama x ada nak sign borang poligami…kak esah sedihhhh…

    0

    0
  13. miss opppssss says:

    sesedap korang nak kutuk muka jawa…. mcm la muka penyanyi semenanjung tuh hensem…..

    nak cakap muka2 ni, elok2 skit…. jangan smpi timbul isu racist….. tgk muka depan cermin dulu…..

    0

    0
  14. PINKY says:

    cer komen jgn lari dari tajuk..xde kene mengena pasal muke jawa la apela..org ckp pasal die dah kawen korang kelaut plak komen nye..kalau nak mengata tu laju je…isk3

    0

    0
  15. kurakura says:

    Nak minat artis pun tengok muka Jawa konon so kau tak minat la, jadi Ewal tu tak mcm muka macha? ehhh opss

    0

    0
  16. ubi says:

    kalau dah berkahwin tapi mengaku belum berkahwin, kiranya jatuh talak ke apa?ce terangkan para ostajah ostajah di sini

    0

    0
  17. student uitm says:

    Raja Azura suka Firman.Firman berbakat besar.bakat bukan seakadar rupa

    0

    0
    • ye setuju…jangan ingat semua juri pilih ikut rupa..zaman skrg org tengok bakat..muke tu pakej je..kalau muke hensem tapi nyanyi ke laut org x ambik jugak..bakat lebih penting drp rupa…tgk kat indonesia tu…ramai je x hensem tp ada bakat menyanyi…lagi bagus

      0

      0
  18. kiah kokdiang says:

    awal2 lg kak kiah dah bole agak hang akan mng..tambah pulak astro asyik2 dok buat kejutan utk firman ni…mcm nk promote firman ni…tp tak dinafikan firman ni mmg ada bakat..kiah kokdiang sokong hang firman..all the best!!

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Dari komen2 tak ada yg menafikan rupa dia bukan jawa….

    X salah kan????

    0

    0