Written by Bella | May 23rd, 2018

Umum mengetahui persengketaan antara dua selebriti jelita, Fasha Sandha dan Nora Danish sudah berlanjutan hampir sepuluh tahun lamanya. Pelbagai kontroversi dan kes melibatkan mereka berdua sehingga tiba tahap Nora ingin menyaman Fasha gara-gara memuat naik status menuduh dirinya menghalau Fasha daripada sebuah acara fesyen sekitar tahun lalu.

Namun, khabar terbaru tentang mereka berdua kali ini mungkin akan membuatkan  ramai yang terkejut.

Ada sumber kepada portal Mangga Media memberitahu, Fasha dan Nora mungkin sudah berdamai selepas kedua-duanya diliuhat hadir di Pejabat Mediasi, Mahkamah Tinggi Shah Alam pada pagi Selasa (semalam). Biasanya tujuan seseorang pergi ke pejabat tersebut adalah untuk menyelesaikan perbalahan.

Mangga Media menerima khabar daripada satu sumber yang melihat kelibat kedua-dua hot mama itu semasa hadir di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Selangor pada Selasa.

Menurut sumber, Fasha dan Nora yang diwakili peguam masing-masing berkunjung ke Pejabat Mediasi. Kalau menurut pemahaman Mangga Media, pejabat Mediasi itu fungsinya adalah untuk menyelesaikan pertikaian atau perbalahan.

Jika berita ini benar, tentunya ia satu perkhabaran yang baik pada bulan Ramadhan yang mulia ini. Iyalah, untuk apa terus bersengketa dan menyimpan rasa tidak puas hati antara satu sama lain. Fasha dan Nora sudah pun mempunyai kehidupan masing-masing dan lebih baik untuk saling bermaafan.

Sumber Berita : Mangga Media

38 responses to Fasha Sandha Dan Nora Danish Sudah Berdamai?

  1. Jojo says:

    Mana link petition untuk justice for Darren Kang? I nak sign

    • Anonymous says:

      betul . jangan ingat lepas bunnnnuh orang kita nak aman kat dunia. roh antuya pun hampir dapat balas dendam.

  2. Anonymous says:

    BN x salah.. Tp pemimpin dgn kroni2 nya yg salah.. Sblm najib jd pm.. Semua xde masalah.. Bila najib jd pm.. Hbs.. Hancur lebur.. Bertahun2 bn jd kerajaan.. Sbb najib dgn rosmah, jatuh lingkup terus bn.. Apa yg jd ni pn sebagai wakeup call utk org2 mereka yg x