Written by Bella | May 23rd, 2018

Umum mengetahui persengketaan antara dua selebriti jelita, Fasha Sandha dan Nora Danish sudah berlanjutan hampir sepuluh tahun lamanya. Pelbagai kontroversi dan kes melibatkan mereka berdua sehingga tiba tahap Nora ingin menyaman Fasha gara-gara memuat naik status menuduh dirinya menghalau Fasha daripada sebuah acara fesyen sekitar tahun lalu.

Namun, khabar terbaru tentang mereka berdua kali ini mungkin akan membuatkan  ramai yang terkejut.

Ada sumber kepada portal Mangga Media memberitahu, Fasha dan Nora mungkin sudah berdamai selepas kedua-duanya diliuhat hadir di Pejabat Mediasi, Mahkamah Tinggi Shah Alam pada pagi Selasa (semalam). Biasanya tujuan seseorang pergi ke pejabat tersebut adalah untuk menyelesaikan perbalahan.

Mangga Media menerima khabar daripada satu sumber yang melihat kelibat kedua-dua hot mama itu semasa hadir di Mahkamah Tinggi Shah Alam, Selangor pada Selasa.

Menurut sumber, Fasha dan Nora yang diwakili peguam masing-masing berkunjung ke Pejabat Mediasi. Kalau menurut pemahaman Mangga Media, pejabat Mediasi itu fungsinya adalah untuk menyelesaikan pertikaian atau perbalahan.

Jika berita ini benar, tentunya ia satu perkhabaran yang baik pada bulan Ramadhan yang mulia ini. Iyalah, untuk apa terus bersengketa dan menyimpan rasa tidak puas hati antara satu sama lain. Fasha dan Nora sudah pun mempunyai kehidupan masing-masing dan lebih baik untuk saling bermaafan.

Sumber Berita : Mangga Media

38 responses to Fasha Sandha Dan Nora Danish Sudah Berdamai?

  1. Anonymous says:

    Nora tahu laki dia nk kena siasat SPRM mcm Najib..tu la pasal kut. Insaf la sikit.

    34

    0
    • Anonymous says:

      Sekarang PH tumpukan kpd kepala nya dulu…nanti baru ekor2 kt bawah tu…

      12

      0
      • Vie says:

        YB Gobin Singh Deo Menteri Multimedia…lawyer handalan negara kot.
        Masak lah korang semua ….habis nanti dikorek-korek.

        16

        0
        • Anonymous says:

          120 juta dalam bentuk wang tunai….wang tunai sahaja!!!
          belum lg nilai barangan…aset mcm rumah,kereta,tanah….pegangan saham,pemilikan bangunan..perniagaan.
          kau nak rasuah siapa kat kubur kat akhirat nanti hanat????haishhhh kalau boleh maki aku maki dah.tunggu kt mahkamah nnti.

          8

          0
        • Anonymous says:

          Parahh..patut lah org tu ckp “kita nk lihat pH mampu mansuhkan GST atau tidak”. Rupa nya 1mdb dah nazak.tapi,bila disiarkan pada berita 1mdb semakin pulih.kita dah kurang kan hutang 1mdb. Mainan apakah INI??

          9

          0
        • Anonymous says:

          Mampuih….rakyat marhaen kena bayar…Tahniah kpd penyokong tegar BN.Pastu melalak minta tol free,mansuh gst,minyak turun dll…Ko kena ingat.Jibby tinggalkan hutang 1trillion.Tak kira parti apa pon.Semua kena bayar….

          11

          0
      • Anonymous says:

        Sedih tgk.. Kesian makcik2 ummnoo kt kmpg tu.. Dpt beras sekampit gula sekilo dh seronok pangkah dacing.. Dorg ni seronok kaut duit juta2..

        9

        0
      • Anonymous says:

        tahniah la… selama ni rakyat susah… ditindas.. manakala pemimpin mempunyai duit sebanyak ni… belum kira dlm acc dan yg disorok di tempat lain.. mne la perginya nilai kempipinan… dan amanah… allahuakbar…

        3

        0
      • Anonymous says:

        Mana bukti scam! Jangan buat kenyataan tnpa bukti kata macai2 bn yg x dpt trima hakikat

        5

        0
    • Anonymous says:

      Azwan Ali dan YB Azmin bila pulak ye?

      6

      0
    • Anonymous says:

      Habisss…gang2 dedak pakat2 panas punggung. Bersedialah…

      11

      0
      • Anonymous says:

        xkan tlepas ko kali ni.
        carilah lawyer handalan mulai skrg ye.

        10

        0
      • Anonymous says:

        tak sanggup dah nak bagi kat BN sampai bila2..BN tak layak memerintah negara ni sampai bila2

        3

        1
      • Anonymous says:

        kasi lebur cair semua aset 1mdb untuk langsaikan hutang jahat tak bermanfaat untuk rakyat…
        aset yg bernilai tinggi boleh simpan untuk jana keuntungan kpd rakyat bukan kroni..
        yang peliknya, kau declare yg diri kau tu CEO & Presiden syarikat tapi boleh buat statement tak tahu keadaan kewangan syarikat? kepala b&%@k kauuu…

        1

        0
    • Anonymous says:

      Umno BN scam dapat duit berjuta-juta simpan dalam rumah..hutang 1MDB kita yang kena bayar..Pundek betol! Geram aku dgn puak2 penyamun nii.

      1

      0
    • Anonymous says:

      Ini menunjukkan pengundi yg undi ph ternyata cerdik2.. TQ semua yg mengundi ph.. yg dok undi BN tahniah jgk SBB ternyata hampa mmg bodo seumur hidup!! Kenyataan yg berat untuk diterima tp mmg hampa bodo seumur hidup!!!! KLu ph x menang, mmg lingkup abih negara.. Alhamdulillah..

      7

      1
  2. Anonymous says:

    mungkin kegagalan teruk umno dlm pru 14 membuatkan nora insaf? :)

    8

    1
  3. Pejuang Keadilan Negara says:

    PH, sila siasat Nedim please…

    16

    0
  4. melati says:

    kalau pembankang sekarang seluruh keturunan saya Benci Pembangkang sekarang..!!!! dh nk masuk kedalam pun masih bongkak lagi..!!!!

    8

    0
  5. Anonymous says:

    #JusticeForDarrenKang !!!!!!!!

    16

    0
    • lols says:

      Yup justice for Darren..hanye kerana si botak ni rse die hebat kebal undang2 blh bunuh org suke hati bersama geng2 samseng die.. terlepas pn sbb anak menteri..belum masuk hal songlap duit lg..

      2

      0
  6. Anonymous says:

    Tengok muka gang2 UMNO pun dah naik loya skrg.
    Next lah!

    12

    0
  7. Anonymous says:

    dah sendu…x payah siarkan lagi lah nara.

    1

    0
  8. Huhu says:

    Tua dah..zaman dah berlalu. Next lah!

    1

    0
  9. Anonymous says:

    penyokong2 penyamun ni semua x pyh lah. tengok pun nk muntohh!

    2

    0
  10. fishball says:

    eee meluat ngan FS

    3

    0
  11. Anti Berita Tidak benar says:

    Kenapa Kes menteri besar selangor,KHIR TOYOR isu rasuah rumah juga,kene letak jawatan menteri besar selangor time tu….

    Tapi lim guan eng kes rumah banglo harga bawah pasaran,digugurkan pula?

    Berlaku adil lah kamu.

    Jangan kene pada kaum kerabat kes rasuah gugur….

    PH atau BN…sama sahaja.

    4

    5
    • Mak Arab says:

      Berlaku adil lah bila Najib dah kantoi 2billion masuk akaun peribadi. Ko raser???

      3

      0
    • Anonymous says:

      muflis? so settle cmtu je..lepaskan pd kerajaan Malaysia.. 42bilion mane? ape da jd pd 42bilion tu.. blah cmtu je,tgglkn negara dgn hutang yg menggunung.. tolong perah sume yg terlibat, biar dorg jd buruh utk settlekn sume hutang ni dulu lar

      2

      0
    • Anti Dedak Buta Kayu @idayu says:

      Sita semua harta benda org2 bnumno buat bayar…mana bly kerajaan yg kena tanggung hutang ni….sial betul..dedak jangan nk lari plk..tlg derma buat byr..ahli2 umno memang sial

      1

      0
    • anak penang says:

      Anti Berita Tidak Benar

      Sebabnya kes LGE tu ada unsur tujuan politik yang nak perangkap LGE supaya dia dijatuhkan. Kalu kes tu betul, kenapa pihak menuduh tidak boleh kemukakan tuduhan semula apabila peguambela mintak berbuat demikian sebab nak mulakan semula kes sebab negara dah ada peguam negara yang baru? kenapa takut? tetiba ja gugurkan kes. sebelum ni bukan main berani nak penjarakan LGE.

      2

      0
  12. Anonymous says:

    Sekarang baru saya faham kenapa rambut kak mah besar gitu. Cuba periksa. Silap2 berjuta2 duit disorokkan dalam tu.

    8

    0
  13. Anonymous says:

    Ini fitnah.. Sengaja menjatuhkan najib. Kata2 macai..Lol

    3

    1
  14. Imelda says:

    Tu pun masih ada lgi org nak sokong, n pertahankan BN ngn najib.. bingai betul..

    3

    0
  15. Anonymous says:

    Lepas tu takkan kerajaan skrg yg nak kena settelkan semua. Rakyat yg nak kena settel mcm tu je. Korang dh sedap joli org lain plk nak kena tanggung ehhhh KBK lah… Eeeeee bongok betul. Geram betul!!!! Geram smpi tak tau nak maki apa!!!

    3

    0
  16. Anonymous says:

    BN x salah.. Tp pemimpin dgn kroni2 nya yg salah.. Sblm najib jd pm.. Semua xde masalah.. Bila najib jd pm.. Hbs.. Hancur lebur.. Bertahun2 bn jd kerajaan.. Sbb najib dgn rosmah, jatuh lingkup terus bn.. Apa yg jd ni pn sebagai wakeup call utk org2 mereka yg x

    6

    0
  17. Jojo says:

    Mana link petition untuk justice for Darren Kang? I nak sign

    4

    0
    • Anonymous says:

      betul . jangan ingat lepas bunnnnuh orang kita nak aman kat dunia. roh antuya pun hampir dapat balas dendam.

      0

      0

Leave a Comment

Optional