June 25th, 2012

Susulan kenyataan media yang telah dikeluarkan oleh suaminya, Engku Emran baru-baru ini tentang rumah tangganya, Erra Fazira mengambil langkah selamat dengan tidak memberi sebarang komen tentang pengakuan suaminya itu. Bagi Erra, komen mengenai rumah tangganya adalah sesuatu yang sangat peribadi dan bimbang boleh disalahertikan.

erra fazira

Kata Erra kepada wartawan Berita Harian:-

Saya enggan memberi sebarang komen mengenai rumah tangga kerana ia terlalu peribadi. Setiap bait jawapan saya kelak, bimbang disalah erti dan memberi kesan buruk. Harap semua pihak faham

Abang Nara rasa kita semua dah boleh tutup buku mengenai kisah rumah tangga Erra Fazira ini. Tak perlu nak bukak cerita apa-apa lagi dah. Cukuplah dengan pengakuan Engku Emran yang Erra masih isterinya seorang sebagai kenyataan terakhir. Yang penting, kita doakanlah agar status tersebut kekal sampai bila-bila buat Erra dan Engku Emran.

P.S: Awek-awek di Euro 2012


49 responses to “Erra Fazira Enggan Komen Kenyataan Engku Emran”

  1. gincu says:

    Eh, kalau takda apa apa tak kan taknak komen kot. macam ada something fishy je ni. :D

    • ara says:

      kau ni memang bengok ke..org mls nk komen yg kau nk sebok ni apasal..jgn sibuk hal org blh tk..cukuplh ulasan suami dia,,jnis kmu ni memang perosak rumhtngga org

    • ara says:

      mcm nak sepak terajang sja jenis org mcm kmu ni,,tk phm lngsung,,erra pun manusialh,,ko jga hal ko sja abis crita,,,sebok sja…mulut tk senang tngok org aman damai

  2. triple j says:

    rasanya just cakap “kami bahagia tiada apa2 masalah” sudah cukup utk menutup mulut wartawan tu. taknak jawab apa2, buat2 senyap just imply yg ada sesuatu yg disembunyikan.

  3. Aturcara says:

    takder plak orang nak bisin pasal tak pakai tudung…
    korang bila minat.. orang tu berzina pun korang senyap gak ehhh?
    double standard betol…

  4. Anonymous says:

    merajuk lagi ler tuuu…alah ritu ee acah2 jer nak kawen…takot sgt ef nih bermadu yer…dah2 takmo rajuk2 lagi…backup laa stetmen ee tu ef oiii…cepat sket tutup kes ni…kalau tidak berpanjangan lagi laaa….

  5. loving says:

    bgs kak Erra b’diam je…x pyh nk komen apa2x….klk org kt luar sana pndai m’mutar belit komen dr kak Erra….kta b’diam bkn b’maksud pkara 2 bnr tjd kan2x…sbr2x ye kak Erra….

Loading...