June 25th, 2012

Susulan kenyataan media yang telah dikeluarkan oleh suaminya, Engku Emran baru-baru ini tentang rumah tangganya, Erra Fazira mengambil langkah selamat dengan tidak memberi sebarang komen tentang pengakuan suaminya itu. Bagi Erra, komen mengenai rumah tangganya adalah sesuatu yang sangat peribadi dan bimbang boleh disalahertikan.

erra fazira

Kata Erra kepada wartawan Berita Harian:-

Saya enggan memberi sebarang komen mengenai rumah tangga kerana ia terlalu peribadi. Setiap bait jawapan saya kelak, bimbang disalah erti dan memberi kesan buruk. Harap semua pihak faham

Abang Nara rasa kita semua dah boleh tutup buku mengenai kisah rumah tangga Erra Fazira ini. Tak perlu nak bukak cerita apa-apa lagi dah. Cukuplah dengan pengakuan Engku Emran yang Erra masih isterinya seorang sebagai kenyataan terakhir. Yang penting, kita doakanlah agar status tersebut kekal sampai bila-bila buat Erra dan Engku Emran.

P.S: Awek-awek di Euro 2012

49 responses to “Erra Fazira Enggan Komen Kenyataan Engku Emran”

  1. ena says:

    salam…smoga kak erra tabah mghadapi segala ujian ni…insyallah uma tangga akak akan bkekalan hingga akhir hayat…saya doa kan akak bahagia sentiasa…

  2. Sahara Abdullah says:

    Salam utk Erra/Engku Imran,

    Semoga b’kekalan hingga ke Syurga Allah, usaha dan tawakal dlm hidup adalah penting dan apa juga keputusan Nya adalah yg t’baik utk kita dan hikmah yg t’sendiri. Tabah dan jgn mengalah dgn desakan manusia – tiada yg kekal d’kalangan kita – kita akan KEMBALI kpd ALLAH swt dgn setiap amalan kita lebih2 lagi Solat,Sedekah dan Anak yg Soleh.

    Isu2 yg d’timbulkan utk menghiburkan peminat2 dlm dunia seni adalah mereka/manusia yg kurang matang menjalani kehidupan dgn cerita2 seperti ini – muhasabah diri dgn kurnian/pemberian ALLAH pd kita,gunakan sebaik2 mungkin.

    Wasalam

  3. erm, ni dah lain mcm ni….

  4. NUR says:

    Siapa kata Erra Fazira tak sokong kenyataan Engku Emran ..petikan dari Erra Fazira Fanpage Official

    Erra Fazira Official Fanpage Salam… Bukan ape…kadang2 rase malu bila kuar berhadapan dng org… Tapi tetap terdengar sohseh2 dibelakang…yg mengatakan… betul ker dia kena cerai???….betul ker suami dia kawin lain???…betul ker dah x tinggal serumah??? macam2 lagi. Tapi Erra hanya pekak kan telinga saje. Bila suami Erra dah buat penjelasan baru rase lega yg teramat sangat! Semua nye telah berlalu…. Harap2 lepas ni x dengar lagi berita yg karut marut tu lagi… insya’Allah…

  5. ara says:

    aku tk phm dgn wartawan ni abis sorng dia tnya,,dia tnya sorng lg..apa tk cukup ke penjelasan EE tu..memang dasar wartawan durjana..susah sngat ke mendoakan kebahagiaan org lain ..tk perlu ambil msa pnjng pun mendoakan kebahagiaan org ..ni dok tnya sana sini sanggup pula dia wartawan ni..memang celaka pnya org..dn korng2 yg sma dgn prangai wartawan tu memang same lh tu..tk abis korek sna korek sini