“Dulu Lebih Cantik” – Kongsi Gambar Arwah Anak, Netizen ‘Compare’ Bentuk Bibir DSV

Hiburan

“Dulu Lebih Cantik” – Kongsi Gambar Arwah Anak, Netizen ‘Compare’ Bentuk Bibir DSV

Seperti kita semua tahu, usahawan sensasi terkenal iaitu Datuk Seri Vida (DSV) pernah kehilangan dua orang anaknya, Muhammad Eddie Zuhdie dan Muhammad Edrie Zikrie yang maut dalam kebakaran di sebuah rumah di Ipoh, Perak.

Baru-baru ini, DSV atau nama sebenarnya Datuk Dr Hamiza Osman telah memuat naik hantaran video di laman Instagram miliknya memaparkan video kenangan pemergian kedua arwah anaknya sekitar tujuh tahun lalu.

Advertisement

Menurut DSV, kehilangan dua cahaya matanya itu merupakan kehilangan yang paling sakit yang pernah dilalui sepanjang hayatnya.

7 tahun berlalu, kehilangan terpaling paling sakit pernah saya lalui sepanjang hayat saya. Al-Fatihah (Di bacakan) buat kedua putera saya.

Menjengah di ruangan komen, perkongsian video tersebut telah mendapat pelbagai respon daripada orang ramai yang rata-ratanya turut meluahkan rasa sebak dan berkongsi rasa duka terhadap kehilangan dua cahaya mata.

Namun, ada juga segelintir netizen yang sempat membandingkan bentuk bibir DSV dahulu lebih cantik berbanding sekarang.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

fattah amin dikritik
2 bulan lalu

Nampak Mengah Dukung Anak Sambil Pakai 'Heels', Netizen Persoal Fattah Amin Tak Tolong Ke?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...