Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Disangka Sudah Berhijab, Shakila Khoriri Mohon Doa Peminat

Shakila Khoriri

Pelakon Shakila Khoriri tampil membuat pengakuan bahawa dirinya masih lagi belum berhijab secara sepenuh masa berikutan dia ada memuat naik foto memakai tudung sempena sambutan Awal Muharam, kelmarin.

Advertisement

Enggan mencetuskan salah faham dan kekeliruan, Shakila berkata dia masih lagi tidak berhijab sepenuhnya namun memohon doa orang ramai agar dapat berubah ke arah yang lebih baik.

Tambah isteri kepada penyampai radio Fizi Ali itu lagi, dia terpaksa tampil menjelaskan perkara sebenarnya agar tidak menimbulkan syak dalam kalangan peminat dan juga orang yang dikenalinya.

Saya masih belum berhijab atau bertudung seperti sangkaan kalin. Sedih saya nak beritahu tapi saya percaya doa kalian pasti termakbul suatu hari nanti. Teruskan berdoa untuk saya dan juga kawan-kawan yang lain.

Ujar pelakon Selamat Malam Tan Sri itu lagi, dia memohon ruang untuk dirinya memperbaik diri dengan lebih baik agar ia kekal sampai bila-bila apabila tiba masa untuk berhijab sepenuhnya nanti.

Advertisement

Dia yang turut tersentuh dengan doa peminat itu turut meminta maaf kepada mereka di luar sana namun bersyukur kerana dikelilingi mereka yang selalu menyokong apa jua keputusan yang dibuat Shakila.

Sekadar info, Shakila telah mendirikan rumah tangga bersama Fizi pada 18 Februari 2018 dan hasil perkongsian hidup mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Ameena Sofia yang kini berusia lebih dua tahun.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top