Dikecam Hebat, Produksi Big Stage 2022 Dedah Sebab Iqbal Zulkefli Dipilih Sebagai Peserta Ke-12

Hiburan

Dikecam Hebat, Produksi Big Stage 2022 Dedah Sebab Iqbal Zulkefli Dipilih Sebagai Peserta Ke-12

Tular di media sosial baru-baru ini apabila pihak produksi program nyanyian Big Stage 2022 telah membuat kejutan dengan membawa masuk usahawan dan juga bekas kekasih Dato’ Seri Vida iaitu Iqbal Zulkefli sebagai peserta mereka yang ke-12.

Iqbal dikatakan tidak layak untuk menyertai pentas nyanyian tersebut dan turut mempertikaikan kredibiliti usahawan tersebut sebagai seorang penghibur.

Advertisement
Pihak produksi Big StageSumber : Murai.my 

 

Enggan mengeruhkan keadaan, pihak produksi yang diwakili oleh Pengurus Saluran Astro Ria, Norzeha Mohd Salleh tampil memberi penjelasan bahawa pemilihan Iqbal dalam program tersebut adalah selaras dengan kriteria yang ditetapkan oleh mereka.

Jelasnya, Iqbal mempunyai jumlah tontonan video nyanyian yang tinggi di media sosial iaitu sekurangnya 500,000 jumlah tontonan.

Program Big Stage kali ini kita ada kepelbagaian para peserta. Kita ada peserta yang hanya bergantung kepada jumlah tontonan dan kita tahu Big Stage adalah platform untuk mereka tunjukkan bakat yang dimiliki.

Kita juga ada guru vokal yang profesional untuk membimbing mereka dan kita harapkan mereka dapat buktikan kemampuan masing-masing. Kita sudah sediakan platform dan kini terpulang kepada mereka untuk agenda seterusnya.

Terdahulu, Iqbal yang mula mencipta nama dalam bidang nyanyian menerusi lagu Hujan memaklumkan bahawa dia tidak menolak untuk menarik diri daripada program tersebut namun pihak produksi masih belum menerima kata putus daripada usahawan tersebut.

Kata Norzeha, pihak penerbitan tidak menolak dan menghalang keputusan menarik diri daripada mana-mana peserta Big Stage kerana perkara tersebut bukanlah sesuatu yang baharu dan pernah terjadi sebelum ini.

Dato Hattan Iqbal Zulkefli
10 bulan lalu

“Punyalah Sampah” - Dato' Hattan Kritik Nyanyian Iqbal, Anggap Program Realiti TV Terlebih Gimik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Murai.my

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...