Didakwa Dah ‘Koyak’, Nabila Huda Kongsi Pengalaman Disaman Peguam Siti Bainun

Hiburan

Didakwa Dah ‘Koyak’, Nabila Huda Kongsi Pengalaman Disaman Peguam Siti Bainun

Kes mahkamah yang menjadi ‘spotlight’ rakyat Malaysia pada ketika ini pastinya kes penderaan kanak-kanak Down Syndrome, Bella dan juga suspek, Siti Bainun.

Masih lagi dalam siasatan dan perbicaraan, timbul pula cerita lain mengenai peguam bela OKT Siti Bainun, iaitu Hafidzah yang ada membuka mulut dan menjelaskan segala tuduhan yang dilemparkan ke atasnya sejak beberapa hari ini.

Advertisement

Video penjelasan Hafidzah itu dianggap sebagai tanda pihak peguam bela Siti Bainun seolah-olah sudah ‘koyak’ oleh kebanyakan netizen.

Malah, pelakon dan juga personaliti TV terkenal, Nabila Huda juga turut berkongsi pengalamannya disaman oleh peguam wanita berkenaan terhadap sebuah kes yang pernah tular tidak lama dahulu.

Cerita Nabila Huda yang lebih mesra disapa sebagai Abil itu lagi, dia telah disaman oleh seseorang yang mewakilkan Hafidzah sebagai peguamnya.

Dia yang email semua bloggers, reportes semua, siapkan dengan her own write up serta tajuk saman tersebut. Sedangkan tiada sesiapa dari pihaknya menghubungi saya, cakap pasal company dia failkan saman.

Jelas Abil lagi, peguam tersebut juga seolah-olah menabur pasir ke dalam periuk nasinya dan bersyukur kerana dia tidak bertindak terburu-buru di atas peristiwa hitam itu kerana mengetahui ia hanyalah satu ‘permainan’ di media sosial.

TwitterSumber : Twitter  

Abil juga sempat memberikan pesanan agar sentiasa mencari rezeki yang halal dan bukannya dengan cara ‘merompak’ semata-mata untuk hidup mewah.

peguam Siti Bainun koyak?
8 bulan lalu

"Sokong Tak Bertempat, Yakin Masuk Syurga Ke?!" - Teruk Dikecam, Peguam Siti Bainun Didakwa 'Koyak'?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    April 19, 2022 at 1:32 pm

    Jijik la ak tgk lawyer ni. Skrg ak lebih marahkan lawyer jijik ni dr siti bainon. Senang cite masukkan je 2 ekor ni dlm penjare n biar ct bainon dera lawyer ni.

  2. Anonymous

    April 19, 2022 at 5:48 am

    Lawyer ni la yg jd wakil 5 sekawan yg live mengupat nana..jadi wakil company untuk saman awal ashaari. Kes popular semua

  3. Smartbird

    April 18, 2022 at 3:51 pm

    Actually orang2 yg mentakedara duit senang dari keringat orang lain walaupun dari jutawan tak akan hidup aman & sempurna! Punya beberapa saudara dalam golongan ini yg sentiasa diambang keresahan dan berpenyakit. Terakhir dipulaukan sebab hidup tak pernah aman dan kerap mendera mental orang lain yg bermaruah dan hidup kaya dengan hasil usaha/harta sendiri. Maklumlah hidup sebagai peminta sedekah ‘elite’ dan bukan yg betul-betul susah dan memerlukan. Terlalu perasan elite dan hebat sampai tak sedar diri!

  4. Anonymous

    April 18, 2022 at 1:14 pm

    Teringat cerita P.Ramlee, ali baba bujang lapok. 40 penyamun, malam menyamun..bila siang, salah sorg jd lawyer.

  5. Oriole

    April 18, 2022 at 12:36 pm

    Anak down syndrom kot…..nak fitnah kat mana

Loading...