“Dia Orang ‘Last’ Tinggalkan Majlis..” – Neelofa Anjur Majlis Agama, Teruja Jasmine Suraya Turut Hadir

Hiburan

“Dia Orang ‘Last’ Tinggalkan Majlis..” – Neelofa Anjur Majlis Agama, Teruja Jasmine Suraya Turut Hadir

Selebriti sensasi, Noor Neelofa memang diketahui sering menganjurkan majlis-majlis ilmu agama dan dihadiri oleh keluarga dan ramai rakan artis.

Terbaru, Neelofa ada membuat satu lagi majlis keagamaan dan turut meluahkan rasa teruja apabila pelakon bukan muslim, Jasmine Suraya ada hadir ke acara tersebut untuk mengenali agama Islam dengan lebih mendalam.

Advertisement

Lapor BH Online, Neelofa terkejut apaabila ada rakan artis yang bukan beragama Islam mahu terlibat sama dan menghadiri majlis ilmu yang dianjurkannya.

Katanya lagi, itu merupakan majlis pertama yang dihadiri pelakon Jasmine Suraya malah dia merupakan orang terakhir yang meninggalkan majlis.

Alhamdullilah, rezeki dia (Jasmine) berpeluang hadir majlis itu. Saya berbesar hati menjemput Jasmine. Rasa berbunga-bunga hati apabila dia mahu sertai.

Selain Jasmine, antara rakan artis yang hadir adalah seperti Izara Aishah, Bella Astillah, Kaka Azraff dan ramai lagi.

Sementara itu, Neelofa turut meluahkan hasrat untuk mengadakan majlis ilmu secara besar-besaran untuk peminat dan juga orang ramai di luar sana.

“Saya akan bagi tarikh dan masa, tinggal datang sahaja. TIdak perlu bayar atau sahkan kehadiran dan sebagainya.” ujarnya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

4 bulan lalu

"Tak Taruk Sticker Pun Salah Jantina Ke?" - Netizen Perli Neelofa Panggil Anak Elisya Sandha 'Boy'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    August 20, 2022 at 10:36 pm

    entah apa apa tokoh agama alaf baru sapa sapa pon layak hmmm tepuk dahii

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...