“Dia Ni Over Pulak” – Netizen Menyampah Tengok Siti Jamumall ‘Memekik’, ‘Koyak’ Dituduh Pakai Duit Palsu

Trending

“Dia Ni Over Pulak” – Netizen Menyampah Tengok Siti Jamumall ‘Memekik’, ‘Koyak’ Dituduh Pakai Duit Palsu

Tular baru-baru ini di media sosial seorang ‘founder’ dikenali sebagai Siti Jamumall didakwa membayar duit ‘review’ kepada influencer menggunakan duit palsu.

Rakaman menunjukkan ‘influencer’ berkenaan menyerangnya dan memaklumkan bahawa duit diterima adalah palsu itu telah mendapat perhatian di aplikasi TikTok.

Advertisement

Bagi membuktikan dia tidak menggunakan duit palsu, usahawan berkenaan telah membayar bil pengunjung sebuah pasar raya dengan wang tunai dibawanya.

duit yang dipakai bukan palsu
7 bulan lalu

"Duit Tu Betul!" - Dituduh Bagi Duit Palsu, Siti Jamumall Bayar Barang Dapur Orang Lain Pakai 'Cash

Tidak lama selepas itu, malam semalam tular pula rakaman video ketika dia membuat sesi ‘live’ di TikTok.

Menerusi video itu, dia dilihat menjerit ke arah kamera kerana terlalu marah dituduh menggunakan wang palsu.

Duit original. Kau jangan cakap yang aku bagi duit fake dekat kau lah!”

Bagaimanapun, ramai netizen yang melihat kelakuan usahawan itu yang menjerit seperti dirasuk berasa ‘annoyed’ dan membuat tekaan bahawa ia semua hanyalah gimik.

Rata-ratanya seperti dapat agak apa yang berlaku adalah ‘marketing’.

Segelintir dilihat membuka cerita lama tentangnya sebelum ini di mana dia pernah kantoi menggunakan wang palsu ketika sesi ‘live’.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    May 20, 2022 at 1:50 pm

    apa nak jadi orang zaman sekarang ni? marah upload sana sini. marah buka aib sana sini kalau tak puas hati, pergi report polis sudah, pergi hire lawyer. saman sudah. kalau berada di pihak betul, dah menang, pandai2 la si kalah tanggung sndri. jagala maruah sndri. dok terpekik terlolong kat media sosial buka aib sndri. suka benar orang nampak perangai yang bukan-bukan. malula woi!

Loading...