“Dia Marah Balik!” – Buat Helah Ikut Rapat Tak Nak Bayar Tol, Kereta Depan Sengaja ‘Break’ Mengejut

Hiburan

“Dia Marah Balik!” – Buat Helah Ikut Rapat Tak Nak Bayar Tol, Kereta Depan Sengaja ‘Break’ Mengejut

Sudah kerap kali kita dengar cubaan lari dari membayar tol terjadi di Malaysia ini, namun ia masih berleluasa dan tidak serik melakukannya.

Individu-individu yang tidak bertanggungjawab ini tidak akan sedar kesalahan yang dilakukan selagi tidak berlaku apa-apa pada diri sendiri.

Advertisement

Seperti yang dikongsikan oleh seorang lelaki di platform Facebooknya kejadian yang berlaku ketika melalui laluan tol.

pemandu tak nak bayar tol

Difahamkan melalui perkongsian tersebut, keretanya terlibat dalam kemalangan apabila kereta dibelakangannya iaitu Toyota Vios melanggar bonet di laluan tol.

Bagaimanapun, ia bukanlah kejadian yang disengajakan kerana beliau mendapati Toyota Vios tersebut ingin membuat helah mengikuti keretanya dari belakang dengan rapat agar tidak perlu membayar tol.

Biarpun sudah terang lagi bersuluh kemalangan tersebut jadi kerana kesalahannya mengikut terlalu rapat, pemandu Toyoto Vios itu pula memarahi individu yang memandu kereta Myvi terbabit kerana berhenti secara mengejut.

komen facebook

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, sememangnya netizen mengecam tindakan pemandu Toyota Vios itu serta mengatakan, tidak salah untuk membayar tol yang hanya beberapa ringgit itu.

tol
9 bulan lalu

(VIDEO) Gara-Gara Elak Bayar Tol, Pemandu Ini Ikut Rapat Sampai Langgar Kereta Orang Lain

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...