Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Datuk Seri Vida Mohon Maaf Tidak Sengaja Duduk Atas Kubur

Jutawan kosmetik popular, Datuk Seri Vida tampil memohon maaf atas tindakan beliau duduk di atas kubur orang lain yang terletak bersebelahan dengan kubur dua orang arwah anak lelakinya baru-baru ini.

Advertisement

Jelas Vida, beliau tidak perasaan terdapatnya ayat dalam tulisan jawi di keliling binaan kubur berkenaan dan apa yang berlaku bukanlah disengajakan.

Saya minta maaf. Saya tak perasaan ada tulisan di keliling pusara itu. Saya duduk memandangkan tak bawa kerusi. Takkan nak duduk mencangkung pula. Kalau kita nak duduk kat kubur cuba netizen bagi cadangan, nak duduk bersila tikar tak bawa.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. terharu

    June 25, 2018 at 7:06 am

    Rasanya setiap kubur islam pasti ada bangsal dan tempat ambil air. Dekat situ, pasti ada cerek air dan tikar. Tambah pula anak2 nya meninggal beberapa tahun lepas, jadi kawasan kuburnya tak akan lah kawasan lama sampai tak ada bangsal yang disebutkan aku tadi.

    Mengikutkan gambar ni, bangsal tu ada dibelakang vida (warna putih). Jadi, mengarut aja alasan tak bawa tikar tu. Kalau buat salah, sudi2 kan lah mengaku salah tanpa banyak dalih ya, vida.

  2. Smithc35

    June 24, 2018 at 6:21 pm

    Tormoxin 500mg Cod Next Day Delivery in Hartford fddafdgfgbebgadc

  3. Yang mengerti

    June 24, 2018 at 11:52 am

    Untuk makluman..Kalau ikut cara Islam perkuburan lebih2 lg pusara mmg dilarang menulis nama apalg ayat2 suci Al Quran..hanya dibolehkn batu2 hidup (batu sungai) bkn simen..Dan cuma pastikn nombor kubur sebagai tanda..jgn sesekali duduk diatas kubur..berdiri itu lbh beradab..fahami n dalami penghormatan adab kubur Islam..kerana kubur itu bkn hak milik kekal individu..sb kubur adalh tmpt tanah wakaf..fahami istilah tanah wakaf..satu kubur bila dh terlalu lama ianya boleh dikongsi oleh individu(jenazah yg lain)..perkuburan bknlh tmpt abadi selamanya..alam barzah/roh tiada di perkuburan..itu adalh sementara..cuba cari dimana alam barzah yg sebenarnya..sekian tk.

  4. Pencari pahala

    June 24, 2018 at 9:15 am

    Kau ni Abg Nara komen baik skit lah

  5. Nomi

    June 24, 2018 at 7:58 am

    Berdiri jer lah..apa susah sgt!!! Tu pun nak kena ajar.

Loading...
To Top