“Dapat Beribu Ringgit” – Mula-Mula Nak ‘Fun’, Pelajar Universiti Jadi Ketagih Jual Gambar B*gel

Kehidupan

“Dapat Beribu Ringgit” – Mula-Mula Nak ‘Fun’, Pelajar Universiti Jadi Ketagih Jual Gambar B*gel

Boleh dikatakan dunia ketika ini tidak seperti dahulu. Dengan wujudnya telefon bimbit dan platform media sosial, pelbagai perkara yang boleh dilakukan sama ada baik ataupun buruk.

Tetapi untuk gadis ini, dia menyedari hal yang dilakukan olehnya salah tetapi tetap melakukan hal tersebut hanya kerana mahukan duit.

Advertisement

Gadis yang hanya mahu dikenali sebagai Tisya itu memberitahu dirinya terjebak dalam Dark Side Account, di mana konten yang ada dalam platform tersebut semuanya tidak senonoh.

Katanya, keadaan terdesak serta pengaruh rakan membuatkan dirinya mula membuat konten-konten tidak senonoh dan selepas dapat income beribu ringgit dengan hanya bagi satu video kepada pelanggan, dia mula menjadi ‘seronok’.

Akibat tamak, Tisya juga melakukan servis kepada pelanggan dan merasakan dirinya tidak boleh berpatah balik kerana sudah dikaburi dengan duit.

Hal yang membuatkan pelajar universiti itu mula buka mata untuk berubah selepas ibu bapa mengetahui perkara jijik yang dilakukannya dan dibuang keluarga kerana merasakan ia sangat keterlaluan.

Tisya turut sempat meninggalkan nasihat agar orang-orang muda tidak terjebak dalam situasi tersebut biarpun sangat memerlukan duit lebih.

10 months ago

Dua Pelajar Uni Buat S*ks Dalam Kelas Kosong, Rupanya Tak Perasan Ada CCTV! Kawan & Pensyarah Syok Tengok 'Live'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...