Dua Pelajar Uni Buat S*ks Dalam Kelas Kosong, Rupanya Tak Perasan Ada CCTV! Kawan & Pensyarah Syok Tengok ‘Live’

Kehidupan

Dua Pelajar Uni Buat S*ks Dalam Kelas Kosong, Rupanya Tak Perasan Ada CCTV! Kawan & Pensyarah Syok Tengok ‘Live’

Tindakan satu pasangan remaja yang melakukan perbuatan tidak senonoh memakan diri apabila perbuatan tersebut telah dirakam oleh kamera CCTV.

Kejadian itu pada 30 Mei lepas di mana pasangan kekasih terbabit telah melakukan seks di dalam sebuah bilik kuliah di Kolej Vokasional Yong di bandar Yantai, Shandong kira-kira jam 3.49 petang waktu tempatan.

Advertisement

Bukan hanya dirakam tetapi aksi 18sx mereka dalam kelas yang kosong itu juga malah turut ditonton oleh pelajar lain dalam masa sebenar.

Ketika remaja lelaki itu sedar kewujudan kamera CCTV di kelas berkenaan barulah dia segera alihkan arahnya namun sudah tentulah ia hanya sia-sia.

student buat seks

Lelaki itu dilihat berbisik kepada kekasihnya untuk menyorok di bawah meja dan dia kemudian memakai semula seluarnya, berjalan ke arah kamera dan mengalihkannya.

Difahamkan sekurang-kurang tiga pelajar lelaki dan pensyarah mereka menonton aksi tersebut dan mentertawakan pasangan kekasih berkenaan,

Pensyarah kami juga melihat CCTV itu. Dia (pelaku) kemudian mengalihkan kamera ke sudut lain. Kami semua ketawa.”

Media tempatan bagaimanapun tidak melaporkan tentang nasib atau tindakan yang dikenakan pihak universiti terhadap pasangan kekasih itu selepas mereka kantoi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

9 months ago

Nak Beli iPhone, Nak Pakai Barang 'Branded' Punya Pasal, Makin Ramai Anak Muda 'Jual Badan' Tawar S*ks Di Twitter

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Thaiger

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...