Dakwa Ada Hal Kecemasan Di Hospital, Lelaki Lepas Geram Dekat ‘Guard’ Kereta Kena ‘Clamp’

Kehidupan

Dakwa Ada Hal Kecemasan Di Hospital, Lelaki Lepas Geram Dekat ‘Guard’ Kereta Kena ‘Clamp’

Baru-baru ini tular sebuah video berdurasi beberapa saat di platform media sosial memaparkan seorang pemilik kereta SUV Mazda cuba untuk menggerakkan kereta biarpun pengawal keselamatan sudah clamp kenderaannya.

Sejurus lelaki terbabit keluar dari kereta, dia melepaskan geram kepada pengawal keselamatan tersebut dengan mendakwa dirinya sedang terburu-buru hendak pergi ke hospital kerana ada hal kecemasan.

Advertisement

Dalam pada individu terbabit mengaku kesalahan yang dilakukan dan bertegas sanggup meninggalkan kad pengenalan serta kunci rumah supaya clamp tersebut dibuka, pengawal keselamatan itu tetap dengan keputusannya supaya lelaki terbabit membayar denda rm100 dahulu jika mahu ianya dibuka.

Hantaran video tersebut telah meraih perhatian dari warganet, ada yang menyatakan jika lelaki terbabit bertenang dan cuba berbincang dengan cara yang lebih baik mungkin pengawal keselamatan itu akan buka clamp tanpa sebarang masalah.

Namun dalam pada masa yang sama, ada juga yang memihak kepada lelaki itu setelah dia mendakwa sedang dalam kecemasan dan sanggup untuk meninggalkan kad pengenalan serta kunci rumah untuk pergi ke hospital.

komen Facebook

Advertisement

Difahamkan, lelaki mengamuk itu merupakan penyewa homestay dan beliau telah meletakkan keretanya di parkir penduduk kawasan perumahan tersebut selama dua hari, serta tidak meletakkan nombor telefon bagi memudahkan orang lain menghubunginya.

Tambahanan lagi, homestay yang didiami lelaki itu telah disediakan sekali dengan parkir sendiri tetapi dia masih berkeras meletakkan keretanya di parkir penduduk kerana ianya berhampiran dengan lif. Oleh kerana itu, pengawal keselamatan mengambil keputusan untuk clamp keretanya.

gelandangan tua ditendang
4 bulan lalu

Keterlaluan! Individu Kemas Tempat Tidur Gelandangan Bertindak Kasar, Tendang Perut Hingga Tertunduk

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : The Vocket

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...