Keterlaluan! Individu Kemas Tempat Tidur Gelandangan Bertindak Kasar, Tendang Perut Hingga Tertunduk

Berita

Keterlaluan! Individu Kemas Tempat Tidur Gelandangan Bertindak Kasar, Tendang Perut Hingga Tertunduk

Baru-baru ini, tular sebuah video di platform media sosial yang memaparkan seorang gelandangan warga tua didakwa telah ditendang oleh seorang individu sehingga tertunduk kerana menahan sakit.

Video tersebut dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook di akaunnya dengan mengatakan kejadian itu berlaku di Bukit Bintang sekitar tarikh 14 Januari 2022 pada jam 7 pagi.

Advertisement

Dapat dilihat dalam video yang dimuatnaik itu, beberapa individu mengemas tempat tidur gelandangan yang sarat dengan sampah serta kotak-kotak terpakai yang dijadikan sebagai alas tempat tidur.

Gelandangan tua itu cuba untuk menghalang individu-individu terbabit dari mengemas tempatnya, namun salah seorang dari mereka bertindak kasar dengan menendang perut warga emas tersebut.

Biarpun ramai yang faham tindakan gelandangan itu salah tetapi perilaku individu itu menendangnya dianggap agak keterlaluan dan banyak pihak yang kurang senang apabila menonton video pendek tersebut di Facebook Krul Nizam.

Advertisement
komen facebookSumber : Facebook 

Rata-rata merasakan tindakan tersebut tidak perlu dilakukan dan boleh saja proses pembersihan itu dilakukan dengan cara yang lebih baik dari menyakiti mana-mana pihak.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

diva aa lembu bodoh
4 bulan lalu

“Macam Lembu Bodoh!” - Diva AA Selar Perarakan #TangkapAzamBaki

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anon The Truth Hurt

    January 23, 2022 at 12:05 pm

    Semakin maju negara.Semakin banyak gelandangan. Sebab orang kaya bolot harta dan duit sorang-sorang. Orang kaya itu kedekut dan tamak. Kalau kamu tak kedekut kamu bukan lah orang kaya. Ini lah hakikatnya.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...