Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Dah Macam Kod QR MySejahtera..” Siti Sarah Buat Hal Potong Rambut Shuib, Ini Jadinya!

Shuib Sarah

Sering mengusik antara satu sama lain seabgai tanda kemesraan antara mereka, Siti Sarah nampaknya telah ‘menyakat’ suaminya, Shuib apabila dia memotong rambut suaminya dengan gaya ‘bar code’.

Penyanyi lagu Kesetiaan itu turut berkongsikan perkara tersebut menerusi sebuah hantaran di media sosialnya untuk tatapan umum.

Advertisement

“@shuibsepahtu mintak kita potong rambut dia. Kita bukanlah nak mengena dia. Tapi dia bukannya nampak pun kat belakang kepala tu. Okay korang rasa ni bar code ke atau misai belakang kepala?”

Terhibur dengan perkara itu, ramai peminat tampil meninggalkan komen reaksi memandangkan kedai gunting rambut masih belum dibenarkan beroperasi sepanjang perlaksanaan fasa perintah pergerakan penuh ketika ini.

“QR code MySejahtera ke ni?” tulis seorang peminat di bahagian komen.

Advertisement

Sekadar info, Shuib dan Sarah telah mendirikan rumah tangga pada 27 Februari 2011 yang lalu di Bangsar. Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, Dzahira Talita Zahra dan Ariq Matin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top