Written by Bella | March 28th, 2016

Menjelaskan tidak akan pernah mendedahkan punca penceraian beliau dan Elly Mazlein meskipun diasak dengan pelbagai persoalan, pengarah Azmi Hatta bagaimanapun mengakui beliau masih sayang dan cintakan bekas isterinya itu. Namun, beliau percaya setiap yang berlaku mempunyai hikmahnya tersendiri.

Mendedahkan punca penceraian saya dan bekas isteri bukan satu tindakan bijak. Lebih baik mengunci mulut biarpun hati masing-masing terluka.

Cinta saya dengan Elly tidak akan berubah sampai bila-bila. Cuma masalahnya jodoh kami tidak panjang. Kenyataan itu harus diterima.

Azmi pada masa yang sama ada memberitahu wujud satu masalah besar antara mereka sewaktu kandungan Elly berusia 3 bulan yang memaksa mereka untuk berpisah.

Permasalahan peribadi yang kompleks yang menyebabkan kami berdua bersetuju untuk membawa haluan masing-masing.

Meskipun sudah bercerai, Azmi tetap akan melaksanakan tanggungjawab terhadap anak mereka Putri Sara Sefhia.

Azmi dan Elly Mazlein mendirikan rumah tangga pada 19 November 2014 di Surau As-Sakinah, Puchong, Selangor sebelum bercerai pada 15 Oktober 2015. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang baru sahaja dilahirkan pada 9 Mac lepas.

Ini adalah perkahwinan kali kedua buat Azmi. Perkahwinan pertamanya beliau dikurniakan dua orang anak lelaki iaitu Azim dan Aqif.

Sumber Berita : Utusan Online

19 responses to Cinta Saya Dengan Elly Tidak Akan Berubah – Bekas Suami Elly Mazlein

  1. aku ler says:

    ok…next

    0

    0
  2. , says:

    Family campur tgn ke cmne?

    0

    0
  3. Anonymous says:

    salah satu jawapan bangang dari seorang jantan..

    0

    0
    • minah jambu terlajak habis says:

      isteri yg baik dia tidak akan mendua kan laki ….jangan jadi isteri macm si yatt sangup bercerai ngan laki kerana nk kawin ngan scandal dia..muslimah la konon..muslimah yg derhaka ngan laki huh ! helo yatt..Allah maha kaya dn maha mengetahui segala nye..

      0

      0
  4. minah jambu terlajak habis says:

    nanti kalau dh kawin lagi satu maseh nk cakap lagi huh ! jangan hipokrit la…lov u ellyyy sabar aje ok kebahgiaan akan datang pada u jugak nanti..

    0

    0
    • minah jambu terlajak habis says:

      nanti kalau dh kawin lagi huh ! hipokrit !…lov u elly..kebahgiaan menanti untok u elly ..u bersabar aje ok..lupa kan jantan yg tk berape nak hensem ni..eemmuah hahaha…

      0

      0
  5. ku says:

    Apa pun kasihan elly mazlein. Jika talak dibuat sesuka hati,..lelaki bolhbuat apa shja.
    Mungkin boleh terima jodoh setakat di situ shja..namun jika bermain dgn hati dan fikiran bukan dari akal…inilah jadinya.
    Sewaktu elly mazlein hendak bertunang bukan main susah lagi dia mengelak dripda bercerita mengenai perkara itu. Tidakkah dia sndri melihat akan keadaan itu.
    Benarlah kata org,…selepas berkahwin baharulah kita tahu akan [email protected] pasangan kita. Tapi tdaklah semuanya begitu.
    Cuma kasihan pada baby dan juga elly mazlein.
    bersabar dan bertabahlah

    0

    0
    • minah jambu terlajak habis says:

      selagi ada yg nk rembat laki orang selagi itu lah artis asek asek bercerai aje kerana orang ketiga…! pastu bertudung la nk elak kan dari tuduhan rembat laki orang..huh !

      0

      0
  6. hmmmmmmmmm says:

    Katanya…cinta xkan berubah tp asal nk bcerai..cakap x serupa bikin..klu ko mmg rs aritu hubungan mmg xkn kekal lama better x yah je teruskan pernikahan..lebih2 lg masa tu elly bru je khilangan mak dia..yg merana n lonely skrg adalah elly mazlein even ada baby ..tp hati seorang perempuan mmg dia akn memilih untuk pendamkn je perasaan dia…baca dlm newspaper, sedih je baca time elly bgtau yg kehadiran baby sebagai pengganti ketiadaan mak n abah dia..apa2 pun, tabah n kuatkan semangat..

    0

    0
    • nana says:

      BETUL. KASIHAN ELLY. SAMPAI HATI JANTAN TU BUAT DIA MCMNI. ESOK KO NIKAH DGN SIAPA LA PLK N CERAIKAN YE?

      0

      0
    • minah jambu terlajak habis says:

      jangan2 jantan ni kawin saje nak JAMAH aje pastu dah.. cari kesalahan bini pulak jadi boleh kasi cerai huh !!

      0

      0
  7. Shhh says:

    rasanya sejak dri dulu sebelum kawin pun hbgan mereka bermasalah..sbb tu mereka asik tangguh kahwin ngat tak….. lepas arwah mak elly pergi baru lah mereka mempercepatkan perkahwinan dorg..lama gak dorg bercinta lepas tu bertunang pun lama..tapi perkahwinan tak smpi setahun…samada elly ni kuat cemburu atau azmi ni yg bermasalah..allahualam…tpi elok gak lah tk ceritakan masalh dorg kt media..jadi mcm Erra…tenang je tgk kehidupan dia..bercerai dgn cara baik..lepas tu move on..yelah mungkin bekas2 suami erra juga tahu menghormati erra..begitu juga erra…korang da tgk ke..bekas mertua erra berperang dgn erra…tak da kan..beruntung erra ni …walaupun perkahwinan kedua2nya tak kekal..tpi erra masih dpt jga hubunga diantara kedua2nya…elly pun kalo blh jga hbg baik dgn mertua.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Sshnya nak bgtau sbb. Adakah kerana sama ibu susuan?

    0

    0
  9. Cheese kek meleleh says:

    Habis madu sepah dibuang

    0

    0
  10. Dhia says:

    Takpelah masalah org kita x tahu..semoga ellt and baby hepi2 selalu.

    0

    0
  11. Sabri Ali @ Nick says:

    Kasihan dgn akak Elly nih.. Semoga akak tabah selalu..

    0

    0
  12. As says:

    Allah lebih tahu….. Semoga bekas suami dan Elly sedar kesilapan masing-masing dan mendapat iktibar….

    0

    0