“Boleh Tak Nak Kahwin Lagi?” – Gurau Nak Tambah Isteri, Netizen Dakwa Aliff Syukri Tak Hormat Isteri

Hiburan

“Boleh Tak Nak Kahwin Lagi?” – Gurau Nak Tambah Isteri, Netizen Dakwa Aliff Syukri Tak Hormat Isteri

Siapa saja tidak kenal dengan usahawan yang sering dikelilingi dengan kontroversi iaitu Datuk Aliff Syukri dan baru-baru ini, namanya sekali lagi menjadi bualan orang ramai untuk mengecam.

Melalui hantaran video yang dimuat naik dalam laman Instagram, ia telah memaparkan Aliff bersama isteri menghadiri majlis perkahwinan anak kepada allahyarham pengasas jenama Dnars, Faziana Rohban.

Advertisement

Di dalam hantaran tersebut, dia berasa masa berlalu dengan sangat cepat kerana anak kepada kawan baiknya itu sudah dewasa dan mendirikan rumah tangga.

Bagaimanapun, terdapat satu ayat yang membuat netizen berasa kurang senang membacanya apabila Aliff berkata ingin berkahwin lagi.

Boleh tak saya nak kahwin lagi awak? Korang rasa apa akan jadi ekk?

Disebabkan berkata sedemikian, usahawan tersebut telah membuat netizen meninggalkan kecaman di ruangan komen dan rata-rata mendakwa Aliff tidak bersyukur memiliki isteri sebaik Datin Shahida.

komen netizen

komen netizen

Bukan saja dituduh tidak bersyukur, malah netizen turut dakwa Aliff tidak tahu menghormati isterinya dengan menyebut isu sensitif seperti itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

pakaian neelofa dikritik
4 bulan lalu

"Diana Ni Baru Betul Istiqomah" - Netizen Dakwa Pakaian Neelofa Lebih Kepada Nak 'Melawa'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Tinggalkan Komen Anda Di Sini