“Diana Ni Baru Betul Istiqomah” – Netizen Dakwa Pakaian Neelofa Lebih Kepada Nak ‘Melawa’

Hiburan

“Diana Ni Baru Betul Istiqomah” – Netizen Dakwa Pakaian Neelofa Lebih Kepada Nak ‘Melawa’

Sedia maklum, penghijrahan selebriti yang cukup dikenali ramai iaitu Neelofa sememangnya merupakan satu inspirasi buat kaum wanita di luar sana untuk menjadi wanita muslimah yang lebih baik.

Boleh dikatakan pelbagai fesyen pakaian muslimah yang sudah dipakai oleh Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd Noor dan semuanya lebih kepada jubah yang selesa untuk bergerak apabila mempunyai urusan di luar rumah.

Advertisement

Bagaimanapun, baru-baru ini, tular satu video di platform TikTok memaparkan bekas pengacara MeleTOP tersebut memakai sepasang jubah, namun ia membuat kebanyakkan warganet berasa kurang senang melihatnya.

Melalui video yang dimuat naik oleh seorang pengguna media sosial berkenaan, Neelofa atau mesra dipanggil Lofa telah memakai sepasang jubah berwarna hijau sambil keluar dari kereta dan tujuannya ketika itu hendak bertemu dengan selebriti yang juga penghijrahan dikagumi banyak pihak iaitu Diana Amir.

Netizen kebanyakkannya mendakwa fesyen yang diperagakan oleh Neelofa  lebih kepada henyak berfesyen kerana jubah yang dipakainya terlalu labuh, hingga jelas terlihat Lofa kelihatan susah untuk berjalan.

komen netizen

Disebabkan itu, ada beberapa netizen membandingkan cara pemakaian Lofa dengan Diana dan rata-rata berkata pakaian yang sebetulnya perlu diikut adalah cara pemakaian Diana, dimana ia terlihat tidak terlalu berlebihan.

komen netizen

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Bilal neelofa
2 bulan lalu

“Ain Dia Takut, Pedo Tak Takut” - Muat Naik Foto Bilal Berbaring, Neelofa Dikritik Netizen Prihatin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

11 Comments

  1. tecit

    September 22, 2022 at 10:48 am

    neelofa is a branding. die bwk brand die kemane2. sbb tu die kene la nmpk presentable. she’s an entrepreneur. yg korg nk dengki2 sgt die pkai baju cantik2 knp? klu die jatuh ke susah jln ke die yg tanggung bukan mengkomeee. lumrah wanita tu sukekan kecantikannnn.

  2. Noname

    September 21, 2022 at 2:59 pm

    Jgn tak habis2 mencari kesalahan org… pergi bersihkan hati yg terlalu kotor itu.

  3. Anonymous

    September 20, 2022 at 7:41 pm

    x kisah lah apa pun. yng pnting ttup aurat.. yng setengah artis brpakaian tp brtelnjng.

  4. k

    September 20, 2022 at 5:00 pm

    “warganet berasa kurang senang melihatnya”. cube cek hati masing2 tu. orang yang berpakaian menutup aurat pun ade je xkena.

  5. anonymous

    September 20, 2022 at 4:55 pm

    ni semua sewel tak dak identiti semua nak tiru arab saudi orang arab tengok pun tepuk dahi samdol

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...