“Bocor Hidung Dia Kak” – Didakwa Kasar Masa “Swab Test”, Petugas Konfius Pemuda Tepis Tangan

Kehidupan

“Bocor Hidung Dia Kak” – Didakwa Kasar Masa “Swab Test”, Petugas Konfius Pemuda Tepis Tangan

Sedia maklum, semakin hari kes COVID-19 di negara semakin naik serta membimbangkan, oleh kerana itu ramai yang membuat ujian saringan bagi memastikan diri mereka benar-benar bebas dari wabak ini.

Sama ada melakukan ujian saringan secara tersendiri ataupun pergi ke tempat yang menyediakan perkhidmatan membuat ujian tersebut.

Advertisement

Terbaharu, seorang individu lelaki berkongsikan video dirinya membuat RTK ujian saringan COVID-19 di sebuah pusat, bagaimanapun satu kejadian di dalam video terbabit menarik perhatian orang ramai.

Tindakan kasar dibuat oleh petugas tersebut yang tidak berhati-hati apabila membuat ujian itu telah membuat lelaki berkenaan terpaksa menanggung kesakitan.

Akibat terlalu sakit menahannya, lelaki tersebut terpaksa menepis tangan petugas wanita itu dari ‘menjolok’ lebih dalam sehingga membuatkan dia memegang hidungnya kerana terlalu sakit.

Mungkin tidak menyedari kekasaran yang dilakukan, petugas wanita tersebut berasa kurang senang apabila lelaki terbabit menolak tangannya seperti sedang marah.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut merasakan petugas wanita itu terlalu kasar apabila melakukan ujian saringan itu keatas lelaki terbabit.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Neelofa rasa dipenjara?
10 bulan lalu

"Saya Je Ke Rasa Macam Ni.." - Neelofa Rasa 'Dipenjara' Ketika Berpantang?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    February 23, 2022 at 10:30 am

    ish2. xpatot.

Loading...