Betty Benafe Ragu-Ragu Untuk Teruskan Perkahwinan

Hiburan

Betty Benafe Ragu-Ragu Untuk Teruskan Perkahwinan

Aduh. Sedih pulak Abang Nara membaca perkembangan terkini Betty Benafe ini. Rasanya semua tahu yang Betty sudah pun bertunang dengan seorang jejaka Lubnan yang bernama Bruce. Menurut perancangannya, mereka berdua akan berkahwin pada 8 Disember ini.

betty benafe batal perkahwinan

Advertisement

Namun kini, Betty sudah ragu-ragu sama ada untuk meneruskan perkahwinan atau membatalkannya. Kad kahwin sudah diedarkan sepenuhnya. Berkata kepada BiPop, banyak masalah yang timbul ketika pertunangan mereka. Kata Betty:-

Terlalu berat untuk saya membuat keputusan. Kini, saya berada di persimpangan dilema, sama ada meneruskan atau membatalkan perkahwinan. Saya tahu, saya dan keluarga akan malu jika membatalkan perkahwinan ini, hampir 200 kad undangan sudah diedarkan kepada tetamu. Tapi jika saya berkahwin untuk bercerai, tiada gunanya juga. Saya terlalu menyayangi Bruce. Sebelum bertunang dulu, kami bahagia dan tiada masalah. Bagaimanapun, sebaik bertunang dan tempoh perkahwinan yang tidak sampai sebulan, banyak masalah yang timbul

betty benafe batal perkahwinan
Biasalah tue adat dalam pertunangan. Darah tengah manis. Gaduh itu perkara biasa. Cuma perlu dikawal agar tidak merebak. Apa pun kalau betul memang bakal berakhir dengan penceraian, Abang Nara sarankan batalkan je perkahwinan ini. Malu sikit tak apa daripada jadi janda. Tak gitu? Apa kata anda?

P.S: Keganasan Israel di Gaza.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

50 Comments

  1. Anonymous

    November 19, 2012 at 2:52 pm

    memangla abg nara x mksud gitu…tapi x semua yang bace ni paham maksud abg nara sebab kate2 die mcm direct jer….

  2. Kepologi

    November 19, 2012 at 11:30 am

    aduhai poyo btl ko org ni..abg nara dia tulis cam tu bukannya bermaksud dia mengutuk org y bertitle J..apa la kau org ni…suka nk mengentam jer tahunya..

  3. Cak

    November 19, 2012 at 11:09 am

    Testomg

  4. Cik Rini

    November 19, 2012 at 10:07 am

    malu skrg lebih baik..xper dik betty, baik adik malu skrg..drpd pas kawin, duit beratus ribu habis, pastu dik lg malu, satu lg kawin org luar bukan senang dik, melibatkan turun naik mahkamah klu bercerai berai..kene2 ngandung, lg susah dik..sian anak tu nti.susahhhh..jd kalau dik bety rasa xconfident jgn teruskn.apa2pun kita ada Allah, mintak petunjuk Dia dlm apa jua keadaan.

    • idir

      November 19, 2012 at 10:43 am

      adakah bercerai dgn orang tempatan tak payah turun naik mahkamah??

    • Cik Rini

      November 19, 2012 at 11:00 am

      idir, sebab kene turun naik mahkamah la, kes cerai berai tak kire kawin org malaysia atau tidak. maksudnya..kalau dah tahu, skrg pun rasa xyakin dan banyak masalah, baiklah jgn diteruskan. nanti susah diri dikemudian hari.

  5. Pelik

    November 19, 2012 at 9:14 am

    kalau batalkan perkawinan itu y terbaik wat betty..batalkan je la..walaupon kita x tahu apa masaalah dia org…kalau d teruskan juga tpi x serasi x guna juga…

Loading...