Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Betty Benafe Pilih Jejaka Kacukan Inggeris Lubnan Untuk Tamatkan Zaman Solo

Jutaan tahniah diucapkan kepada Betty Benafe yang akan mengakhiri zaman solonya pada 8 Disember ini. Jejaka bertuah yang berjaya mencuri hati Betty Benafe ialah seorang lelaki kacukan Inggeris Lubnan yang dikenali dengan nama Bruce Dargus. Mereka berdua telah bertunang pada 14 Jun yang lalu.

betty benafe

Kedua-duanya memang sama cantik sama padan. Betty yang kini berumur 33 tahun berkata yang persiapan untuk majlis perkahwinannya telah pun siap sebanyak 50%. Majlis pernikahan akan diadakan di Johor dengan tema budaya Arab. Apa pun tahniah Abang Nara ucapkan kepada Betty dan Bruce atas berita gembira ini. Semoga segalanya berjalan lancar kelak.

Advertisement

P.S: Hello Kitty sebagai tour guide di Jepun.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

48 Comments

  1. Emma

    November 19, 2012 at 6:59 pm

    aritu ada jumpa dia ngn tunang dia kat kursus kawin..cantik la jugak.mula2 masuk lam kelas dah rasa dah mcm kenal..dia ni bnyak tnya soalan.bagusla.tp kursus kawin bhasa inggeris ni mcm basic sgt.haha..lol..i pun akan kawin ngn mat saleh gak.hihi

  2. tak suka artis tua kecut tak sedar diri

    October 8, 2012 at 11:51 pm

    elok sgtla klu pompuan ni kawin dari dok buat maksiat, masih ingat dan terbayang lagi parti pompuan ni dgn zahida rafik tu dulu… atas meja penuh arak…..

  3. qomah

    September 27, 2012 at 1:53 am

    hensem la jgak..

  4. iphoneuser

    September 26, 2012 at 3:50 pm

    Orang tu blom kawin tapi korang dah mengutuk, walaupun bakat dia suam2 kuku, dia kawen dgn mat salleh ke, mat bond ke, alhamdulillah, jodoh dia..

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

      September 26, 2012 at 6:31 pm

      yg penting jujor tol tk ….lebih baik kawin ngan jantan mat saleh dari jantan melayu pasal jantan melayu ni banyak colok lah nyampah ! betty ni minah jambu tengok muka dia ada macm botox sikit betol ke ape yg minah jambu tengok ni ? ke mate minah jambu ni yg kero?

  5. babycomel

    September 26, 2012 at 3:26 pm

    33 tahun??? biar betul!! tgk rupa macam 40an pon ade..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top