September 25th, 2012

Jutaan tahniah diucapkan kepada Betty Benafe yang akan mengakhiri zaman solonya pada 8 Disember ini. Jejaka bertuah yang berjaya mencuri hati Betty Benafe ialah seorang lelaki kacukan Inggeris Lubnan yang dikenali dengan nama Bruce Dargus. Mereka berdua telah bertunang pada 14 Jun yang lalu.

betty benafe

Kedua-duanya memang sama cantik sama padan. Betty yang kini berumur 33 tahun berkata yang persiapan untuk majlis perkahwinannya telah pun siap sebanyak 50%. Majlis pernikahan akan diadakan di Johor dengan tema budaya Arab. Apa pun tahniah Abang Nara ucapkan kepada Betty dan Bruce atas berita gembira ini. Semoga segalanya berjalan lancar kelak.

P.S: Hello Kitty sebagai tour guide di Jepun.


48 responses to “Betty Benafe Pilih Jejaka Kacukan Inggeris Lubnan Untuk Tamatkan Zaman Solo”

  1. Emma says:

    aritu ada jumpa dia ngn tunang dia kat kursus kawin..cantik la jugak.mula2 masuk lam kelas dah rasa dah mcm kenal..dia ni bnyak tnya soalan.bagusla.tp kursus kawin bhasa inggeris ni mcm basic sgt.haha..lol..i pun akan kawin ngn mat saleh gak.hihi

  2. tak suka artis tua kecut tak sedar diri says:

    elok sgtla klu pompuan ni kawin dari dok buat maksiat, masih ingat dan terbayang lagi parti pompuan ni dgn zahida rafik tu dulu… atas meja penuh arak…..

  3. qomah says:

    hensem la jgak..

  4. iphoneuser says:

    Orang tu blom kawin tapi korang dah mengutuk, walaupun bakat dia suam2 kuku, dia kawen dgn mat salleh ke, mat bond ke, alhamdulillah, jodoh dia..

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      yg penting jujor tol tk ….lebih baik kawin ngan jantan mat saleh dari jantan melayu pasal jantan melayu ni banyak colok lah nyampah ! betty ni minah jambu tengok muka dia ada macm botox sikit betol ke ape yg minah jambu tengok ni ? ke mate minah jambu ni yg kero?

  5. babycomel says:

    33 tahun??? biar betul!! tgk rupa macam 40an pon ade..

Loading...