Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Berhenti Kecam Selebriti Yang Berdiam Diri Sebelum Ini Sebagai ‘Lalang’ – Neelofa

Sejak kerajaan Malaysia bertukar minggu lalu, beberapa selebriti tempatan dengan rasa bangganya menzahirkan sokongan buat Tun Mahathir di media sosial meskipun ada sesetengahnya sebelum ini tidak pernah peduli tentang soal politik dalam negara. Malah, ada yang sebelum ini merupakan penyokong tegar BN tetapi tiba-tiba beralih arah dan memuji pihak PH.

Advertisement

Berikutan hal itu, netizen meyifatkan mereka ibarat ‘lalang’ kerana tiba-tiba memuji Tun M dan juga wawasan beliau untuk memulihkan kembali ekonomi tanah air.

Rasa geram melihat rakan-rakannya dibuli oleh “keyboard warrior” dan “mak cik bawang”, Neelofa menerusi Insta Stories beliau meminta agar tiada pihak yang terus menyalahkan ataupun mengecam selebriti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. Tak sungguh org tak kata

    May 14, 2018 at 5:07 pm

    Mmg lopa ni lalang pun…kemain sebelom ni support bn..dgn tn5o la..perkasa wanita la…malu ja.Jangan2 pasni dok himpit Syed Saddiq plak…harap2 ph hati2 dgn dia ni….mcm kak mah gak.sanggup buat apa saja demi kemasyuran.Konon2 dia org penting dan org pandang tak macam retiss lain konon…aku rasa retis lain tak hingin pon nak menggeletis jadi duta bagai..walaupun artis lain meletop kebaboomm.

  2. Mat

    May 14, 2018 at 3:51 pm

    Selagi umno dipegg org2 njib.xde nye aku nk sokong..lagi2 zahid hamidi tu.puihh

  3. Anonymous

    May 14, 2018 at 3:28 pm

    So projek TN50 apa cer cik kak yg takut kecaman?? yoyo ah, baik lg fatihah yg bigo tu, atlis tak lalang mcm ko. aku doakan ko tak dpt apa2 project dr kerajaan baru PH, berlagak

  4. melati

    May 14, 2018 at 3:28 pm

    Lopak mesti rasa bodoh cm lembu kan sebab sokong/undi Najib…
    Sila terjun TR Exchange depan Zouk tu..bawak nabil skali muahaha

  5. dedak gred A

    May 14, 2018 at 2:59 pm

    padan muka…skrg baru langit tinggi rendah. boycott je penjilat2 ni semua…

Loading...
To Top