“Benda Boleh Cepat, Kenapa Lambatkan” – Guna Mesin Basuh Cuci Perut Lembu, Ramai Netizen Loya

Kehidupan

“Benda Boleh Cepat, Kenapa Lambatkan” – Guna Mesin Basuh Cuci Perut Lembu, Ramai Netizen Loya

Baru-baru ini, tular satu video di platform media sosial memaparkan cara seorang individu lelaki membersihkan sebahagian perut lembu di dalam sebuah mesin basuh.

Perkara yang berlaku di Pondok Pasir Tumbuh, Kelantan dilakukan selepas selesai acara penyembelihan lembu korban sempena menyambut Hari Raya Aidiladha.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

Kebanyakkan netizen yang melihat merasakan ia satu perkara yang baru dan ada juga yang tidak dapat menerima inisiatif lelaki terbabit berbuat sedemikian kerana merasakan ia sama sekali tidak membersihkan perut lembu itu.

Untuk mendapat kepastian tentang kebersihan apabila basuh seperti itu, pihak mStar telah menemubual rakan kepada lelaki terbabit dan memberitahu mesin basuh tersebut khas hanya untuk membasuh perut lembu tersebut.

komen ig

Bagaimanapun, cara mencuci seperti itu sememangnya tidak akan bersihkan sepenuhnya perut lembu berkenaan, justeru ia masih perlu disental sekali lagi.

Biarpun pelbagai spekulasi yang timbul di kalangan netizen setelah memuat naik video mencuci perut lembu menggunakan mesin basuh, rakan kepada lelaki terbabit berkata kaedah ini sememangnya berkesan dan sudah digunakan sejak turun temurun lagi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

club
5 bulan lalu

(VIDEO) “Acara Menghina Islam?” - Dakwa Hafal 15 Juzuk Al-Quran, Wanita Tiba-Tiba Tanggal Baju Di Kelab Komedi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    July 12, 2022 at 10:40 am

    pala otak dia laaa…eyy

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...