Bayi Umur Sehari Maut, Ibu Makan Ubat Bukaan Rahim Sampai Air Ketuban Tukar Jadi Warna Hijau

Dunia

Bayi Umur Sehari Maut, Ibu Makan Ubat Bukaan Rahim Sampai Air Ketuban Tukar Jadi Warna Hijau

Setiap pasangan yang berkahwin mesti akan berharap mempunyai cahaya mata sendiri dan apabila sudah sampai rezeki itu, pasangan berkenaan pasti akan mengambil langkah berjaga-jaga supaya anak yang dikandung lahir dengan sempurna.

Bagaimanapun, lain pula yang terjadi ke atas seorang wanita di TikTok ini apabila nasib tidak menyebelahi dirinya kerana anak yang baru saja dilahirkan selama sehari pergi meninggalkan dia serta suami buat selama-lamanya.

Advertisement

Difahamkan, semasa proses bersalin, wanita tersebut diminta untuk ambil ubat perangsang bukaan rahim hingga membuat air ketuban beliau pecah serta bertukar jadi warna hijau.

Menurutnya lagi, selepas gagal bersalin secara normal, dirinya telah menjalani operation caesar dan anak pertamanya itu pun selamat dilahirkan, namun tidak dapat bersamanya buat masa yang lama kerana dijemput Ilahi.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mengucapkan takziah serta turut berasa simpati atas apa yang dihadapi oleh wanita itu serta suaminya.

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

gbs
7 bulan lalu

(VIDEO) “Nafas Baby Laju” - SEDIH! Baru Sejam Beranak Normal, Bayi Meninggal Sebab Kuman GBS

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...