“Baru Seminggu Nikah” – Ibu Mentua Ugut Kalau Tak Hamil Dalam Masa Sebulan Suami Akan Kahwin Lain

Kehidupan

“Baru Seminggu Nikah” –  Ibu Mentua Ugut Kalau Tak Hamil Dalam Masa Sebulan Suami Akan Kahwin Lain

Baru-baru ini, satu hantaran luahan seorang wanita dan juga merupakan seorang isteri telah menarik perhatian ramai apabila dia mengadu diminta untuk membuat ujian kehamilan selepas seminggu mendirikan rumah tangga.

Melalui hantaran di Instagram seorang wanita ini, dia berkata ibu mentuanya meminta agar dia membuat ujian kehamilan biarpun baru saja seminggu mendirikan rumah tangga bersama suami.

Advertisement

Lagi membuatkan ramai yang tertarik untuk membaca apabila wanita itu memberitahu mentuanya mempersoalkan kenapa masih belum mengandung kerana dua isteri abang iparnya juga masih belum dikurniakan rezeki anak.

Dalam pada itu, mentuanya juga memberitahu seandainya dia gagal untuk hamil dalam tempoh sebulan, suami akan disuruh kahwini wanita lain.

Bukan itu saja yang membuatkan wanita itu berasa tertekan, si suami juga sejenis mengikut segala apa yang disuruh oleh ibunya.

komen ig

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa simpati terhadap wanita terbabit dan berang melihat sikap ibu mentuanya yang bersifat memaksa biarpun baru seminggu mendirikan rumah tangga.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

5 bulan lalu

"I'm A Fighter" - Dipukul Guna Kayu Di Kepala Dan Badan, Lufya Syukur Dapat Selamatkan Anak Dari Diculik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...