Bakal Umum Sesuatu ‘Istimewa’ Di TikTok, Dato’ Siti Nurhaliza Buat Peminat Berteka-Teki

Hiburan

Bakal Umum Sesuatu ‘Istimewa’ Di TikTok, Dato’ Siti Nurhaliza Buat Peminat Berteka-Teki

Rasanya ramai yang tahu salah satu media sosial yang menjadi tumpuan dari pelbagai lapisan umur pada masa kini adalah platform TikTok, dimana bukan sahaja rakyat biasa, malah artis-artis juga menggunakannya tidak kira dalam negara mahupun luar negara.

Terbaharu, penyanyi terkenal tanah air iaitu Dato’ Siti Nurhaliza membuat satu kejutan buat peminat apabila beliau mengumumkan bakal melakukan siaran langsung secara eksklusif di TikTok.

Advertisement

Di dalam video yang berdurasi 28 saat itu, Dato’ Siti atau lebih mesra dikenali sebagai TokTi berkata bakal mengumumkan sesuatu istimewa buat orang ramai dan juga akan memberi hadiah kepada yang menonton siaran langsung tersebut.

Difahamkan, siaran langsung tersebut bakal di lakukan oleh penyanyi lagu Biarlah Rahsia itu pada tarikh 17 December (Jumaat), pukul 11.30 pagi.

Hal tersebut telah membuat ramai peminat yang tertanya-tanya serta tidak sabar untuk mengetahui pengumuman istimewa yang bakal diumum oleh TokTi.

Agak-agaknya apa lah yang pengumuman ‘istimewa’ yang TokTi nak sampaikan tu eh? Siap nak bagi giveaway lagi tu!

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Fizi Ali Shakilla Koriri
12 bulan lalu

Bawa Haluan Masing-Masing, Fizi Ali Dan Shakilla Koriri Bercerai

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Huhu

    December 15, 2021 at 9:11 pm

    Sorry, huhu. Tapi makin lama, makin payah tengok DS Siti nak bercakap.

Loading...