June 13th, 2018

Isu tentang tuntutan nafkah dan luahan Elly Mazlein mengenai bekas suaminya yang turut enggan memberikan wang persiapan raya untuk anak mereka, Putri Sara Sefhia agak hangat diperkatakan semalam. Elly turut menemplak agar Azmi Hatta tidak kedekut dengan dengan darah daging sendiri kerana rezeki akan menjadi sempit.

Susulan perkara itu, isteri Azmi iaitu Faye Kusairi sekali lagi menjadi ‘perisai’ dan mempertahankan suaminya. Menurut Faye, Azmi bukanlah seorang yang berkira ataupun kedekut dan tidak teragak-agak untuk berkongsi rezeki yang lebih dengan setiap anak-anaknya jika benar mereka hidup mewah seperti yang didakwa oleh Elly.

Faye juga membidas beberapa komen netizen yang mempersoalkan Azmi yang culas menunaikan tanggungjawab untuk memberi nafkah seperti yang diperintah oleh mahkamah. Jelas Faye, Azmi hanya membayar nafkah mengikut kemampuannya.


Terdahulu, Elly menerusi akaun Instagramnya menuntut nafkah serta wang perbelanjaan hari raya daripada Azmi. Kata Elly, bekas suaminya itu sudah semakin berjaya dan kini mempunyai syarikat produksi sendiri. Namun, masih berdegil untuk  menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa dan memberikan alasan tidak mampu memberikan nafkah sebanyak RM1500 kerana menanggung kos bulanan motor besarnya.


32 responses to “Azmi Tidak Kedekut Dan Hanya Bayar Ikut Kemampuan – Faye Kusairi Tampil Pertahankan Suami”

  1. gg says:

    beria bekap laki. oh yela dah rampas kene la bekap

  2. Yekeni says:

    Sedih. Jantan takde hasil yg dia gilakan sampai bercerai kawan tu. Kalau nak rembat laki orang, carilah yg berharta mcm yg no 1 tu. Kena caci pun puas hati, poket penuh. Ni dah lah muka kelaut, hasil kelaut. Oh ya, muka mcm tu takkan boleh dapat yg berhasil kan. So terpaksalah rembat apa ada nya. Apa lah nasib. Nak rembat tapi rupa takde. Double kesedihan.

  3. Alip Syuk says:

    Rsenye rmai je pas cerai xbyr nafkah, npe org2 tu xmsuk penjara? Sbb artis je pk byk duit. Artis lg miskin sbnrnye

  4. mim's says:

    nak membawang jgk la…dh la xensem perangai pun buruk….asik bertukar2 bini je tau tp nafkah anak x termampu.

  5. Su says:

    Da tahu susah,byk tgngjwb pkai motor besar bole plok…nak bergaya tapi pokai,bapa jenis apa la mcm ni,da la kaki betina.org biar kira kepala anak bkn kira bekas kepala bini.huhuhuhu

Loading...