Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Azmi Tidak Kedekut Dan Hanya Bayar Ikut Kemampuan – Faye Kusairi Tampil Pertahankan Suami

Isu tentang tuntutan nafkah dan luahan Elly Mazlein mengenai bekas suaminya yang turut enggan memberikan wang persiapan raya untuk anak mereka, Putri Sara Sefhia agak hangat diperkatakan semalam. Elly turut menemplak agar Azmi Hatta tidak kedekut dengan dengan darah daging sendiri kerana rezeki akan menjadi sempit.

Advertisement

Susulan perkara itu, isteri Azmi iaitu Faye Kusairi sekali lagi menjadi ‘perisai’ dan mempertahankan suaminya. Menurut Faye, Azmi bukanlah seorang yang berkira ataupun kedekut dan tidak teragak-agak untuk berkongsi rezeki yang lebih dengan setiap anak-anaknya jika benar mereka hidup mewah seperti yang didakwa oleh Elly.

Faye juga membidas beberapa komen netizen yang mempersoalkan Azmi yang culas menunaikan tanggungjawab untuk memberi nafkah seperti yang diperintah oleh mahkamah. Jelas Faye, Azmi hanya membayar nafkah mengikut kemampuannya.


Terdahulu, Elly menerusi akaun Instagramnya menuntut nafkah serta wang perbelanjaan hari raya daripada Azmi. Kata Elly, bekas suaminya itu sudah semakin berjaya dan kini mempunyai syarikat produksi sendiri. Namun, masih berdegil untuk  menjalankan tanggungjawab sebagai seorang bapa dan memberikan alasan tidak mampu memberikan nafkah sebanyak RM1500 kerana menanggung kos bulanan motor besarnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. gg

    June 20, 2018 at 8:44 am

    beria bekap laki. oh yela dah rampas kene la bekap

  2. Yekeni

    June 14, 2018 at 12:25 am

    Sedih. Jantan takde hasil yg dia gilakan sampai bercerai kawan tu. Kalau nak rembat laki orang, carilah yg berharta mcm yg no 1 tu. Kena caci pun puas hati, poket penuh. Ni dah lah muka kelaut, hasil kelaut. Oh ya, muka mcm tu takkan boleh dapat yg berhasil kan. So terpaksalah rembat apa ada nya. Apa lah nasib. Nak rembat tapi rupa takde. Double kesedihan.

  3. Alip Syuk

    June 13, 2018 at 11:15 pm

    Rsenye rmai je pas cerai xbyr nafkah, npe org2 tu xmsuk penjara? Sbb artis je pk byk duit. Artis lg miskin sbnrnye

  4. mim's

    June 13, 2018 at 5:07 pm

    nak membawang jgk la…dh la xensem perangai pun buruk….asik bertukar2 bini je tau tp nafkah anak x termampu.

  5. Su

    June 13, 2018 at 2:39 pm

    Da tahu susah,byk tgngjwb pkai motor besar bole plok…nak bergaya tapi pokai,bapa jenis apa la mcm ni,da la kaki betina.org biar kira kepala anak bkn kira bekas kepala bini.huhuhuhu

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top