Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Azal Memilih Sikit, Nak Yang ‘Vogue’ Saja” – Zarina Zainuddin

Selepas mendedahkan keinginan anak untuk berkahwin, pelakon Zarina Zainuddin memaklumkan dia menerima banyak pesanan mesej di Instagram peribadi daripada wanita-wanita yang berminat.

BACA: ‘Adakah Yang Sanggup?’ – Zarina Zainuddin Sedia Bayar Gaji Bakal Menantu

Advertisement

Menerusi laporan Harian Metro, Zarina berkata dalam kalangan tersebut ada juga wanita sebaya dengannya yang kini sudah mencecah usia 51 tahun.

Selepas berita mengenainya keluar di Harian Metro, saya dapat banyak DM nak kahwin dengan Azal. Ada umur 36 tahun dan sebaya saya pun ada. Ini semua mesti sebab gaji tu. Tapi macam yang saya cakaplah, Azal memilih sikit. Dia nak yang ‘vogue’ saja. Dia nak lawa, tak pakai tudung, kaki panjang, putih melepak dan hidung mancung.

Namun begitu, Zarina berkata Muhammad Raizal Azrai atau Azal agak memilih dan hanya berminat kepada wanita cantik. Disebabkan itu, Zarina mengambil jalan untuk tidak membalas mesej-mesej yang diterimanya.

Saya baca saja. Bukan tidak mahu balas mesej tapi takut nak beri harapan sebab tahu anak saya ini memilih. Apa yang anak saya gambarkan rasanya hanya dogengan dalam khayalannya saja. Saya pasrah. Jika ada rezeki mungkin Azal belajar menerima seadanya. Alhamdulillah.

Mengenai jumlah gaji yang ditawarkan, pelakon ini tidak berkira asalkan bayaran sesuai dengan pilihan anak.

Soal gaji saya tak kisah nak bayar asalkan sesuai dengan pilihan Azal.

Walau bagaimanapun, Zarina tidak meletakkan harapan. Jika tiada jodoh, biarlah anak menunggu bidadari di syurga nanti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. lobenak

    May 7, 2021 at 4:17 pm

    mak ko pun ko pukul dtg angin penyakit ko tu, ada org nak jaga walau bergaji syukur la, nk yg rupa zahirah mc Wilson lmbt lg dik, pilot pun bercerai dgn bini Lawa time2 covid ni sbb xde keje, ini kan engko

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top