Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

‘Adakah Yang Sanggup?’ – Zarina Zainuddin Sedia Bayar Gaji Bakal Menantu

Umum sedia maklum, pelakon Zarina Zainuddin mempunyai sepasang anak kembar yang menghidap autisme. Muhammad Raizal Azrai atau Azal menghidap autisme tahap sederhana manakala Azil perlu mengambil ubat.

Terbaru, Zarina menerusi perkongsian Harian Metro berkata, Azal sebelum ini pernah menyatakan hasrat untuk berkahwin.

Advertisement

Disebabkan itu, dia sebagai seorang ibu sedia membayar gaji kepada mana-mana wanita yang sanggup berkahwin, menjaga, mengurus serta membahagiakan Azal.

Kalau ada orang boleh jaga dan bahagiakan dia, saya sanggup menggajikannya setiap bulan. Sekarang susah nak dapat orang yang ikhlas. Manalah tahu orang tu tak nak ‘free’ saja. Ditambah dengan keadaan anak saya yang macam ini, adakah yang sanggup? Dia memang nak kahwin dan pernah cakap mengenainya.
Sebelum ini ada wanita Indonesia dan cantik orangnya. Namun, sebab dia pakai tudung, Azal tak nak. Dia kata perempuan kalau sudah tua baru pakai tudung. Namun, saya jelaskan kepadanya kenapa wanita Islam dewasa kena pakai tudung.
Tapi, dia cakap nanti sudah tua barulah pakai dan dia bandingkan pula dengan saya. Saya terdiam dan tak boleh nak cakap apa. Kadang-kadang perjalanan itu sendiri yang akan mengubah kita.

Kata Zarina, Azal adalah autisme tahap sederhana dan boleh melakukan kerja sama seperti orang lain.

Saya sanggup pergi melamar orang itu jika ada yang betul-betul nak dengan dia. Kadang-kadang kalau anak kita dengan kita, kita nak orang itu fokus pada anak kita.

Menurutnya lagi, dia sedia berkorban untuk orang yang sudah berkorban untuk anaknya.

Bagi saya itu tak salah kalau bagi dia gaji sekali pun sebab dia pun nak ada kehidupan dan nak beli apa dia mahukan. Azal juga sudah ada gaji dan caruman KWSP (Kumpulan Wang Simpanan Pekerja). Saya nak dia ada persediaan untuk masa depan dia.

Baginya, tidak salah memberi gaji kerana wanita berkenaan juga mempunyai kehidupan dan keinginan untuk membeli apa yang dimahukan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. tecit

    May 3, 2021 at 9:08 am

    tibe2 teringat cerita rusia tajuk simple simon lakonan bill skarsgard. simon tu autistic. tp last2 die jumpe girl yg boleh faham die. mcm cerita mynameiskhan tu. tp xtaulah kalau akan ade jodoh yg mcm tu utk azal. yg memahami keperluan die. bahasa die. semoga yg terbaik utk azal n azil. azal hensem bukan xhensem pon. cume tulah rasenye kene dpt perempuan yg penyayang & memahami. tp susah nk dpt la klu cari kt ig or tiktok. dah xjmpe dah pmpwn mcm mandira tuuu. klu sek2 mudo2 la. tuo2 ade kot. tua xtua sgt tp bukan generasi z la. generasi x y pon ade je yg single mingle lgi. klu ikhlas mane tau kann, Allah bagi kebahagiaan. just ibu kene explain la die pakai tudung tu bukan sbb die tua tp sbb Allah suruh. ok ibu,..

  2. sherrymerry

    May 3, 2021 at 8:57 am

    bagusnye kak zarina..sanggup menggajikan bakal menantu utk kahwin dan jaga anaknye…semoga urusan kak zarina zainuddin dipermudahkan…amin..

  3. fattah amin tak laku

    May 1, 2021 at 10:58 pm

    payah jgk klau dh oku tp Memilih nak rupa zahirah Mac Wilson Nelydia senrose, jantan koje offshore pun xdpt dik kawen retis, retis zahirah pun kawen aiman, aiman tu anak dato bapak dia kayo org Prasarana buat LRT, mak nya pun xnk paham kan anak hahah sabar jela

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top