“Awak Semuakan ‘Perfect’..” – Shikin Maembong Tenang Dikutuk Mulut Senget & Menantu Dari Neraka

Hiburan

“Awak Semuakan ‘Perfect’..” – Shikin Maembong Tenang Dikutuk Mulut Senget & Menantu Dari Neraka

Sejak beberapa hari yang lalu, hangat di media sosial isu pertelingkahan antara cef selebriti terkenal, Cef Wan dan bekas menantunya, Shikin Maembong yang menghantar surat saman sebanyak RM1 juta.

Susulan daripada isu yang timbul itu, Shikin Maembong hingga ke hari ini terus-menerus mendapat kecaman hebat dari netizen.

Advertisement

Selain dari kecaman sarkastik, wanita itu juga menerima kiriman mesej peribadi kata-kata negatif daripada netizen dan ada juga yang menghina fizikalnya serta turut dipanggil sebagai menantu dari neraka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shikin maembong (@shikin_maembong)

Biarpun mendapat kecaman-kecaman yang hebat dari netizen, ibu kepada seoarang anak itu tetap tenang menghadapi itu semua dan turut meluahkan rasa hatinya menerusi Instagram Story, semalam.

Shikin Maembong ig storySumber : Gempak  

Sekadar info, sebab Shikin menyaman cef selebriti itu kerana telah menegurnya secara terbuka gara-gara pertelingkahan dengan bekas suaminya, Chef Riz berhubung soal anak.

cef wan balas syikin maembong
9 bulan lalu

"Tak Tahu Malu, Kata Diri Difitnah Konon! Aku Akan Buktikan" - Tak Diam Diri, Cef Wan Balas Balik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    February 24, 2022 at 4:46 pm

    5gjop0ifgfffufnt

Loading...