May 22nd, 2015

Susulan laporan polis yang dilakukan terhadapnya oleh bekas suami, Aidil Zafuan, Rita Rudaini telah tampil mempertahankan diri. Iyerlah, siapa tahan kalau ada panggilan bertalu-talu masuk ke telefon kita di tengah-tengah malam. Rita memaklumkan yang dia sekadar memuatnaik naik nombor yang sering menganggunya di Instagram tanpa mendedahkan identiti pemilik nombor tersebut.

rita rudaini

Kata Rita Rudaini:-

Saya menyiarkan nombor telefon orang yang menganggu saya kerana mahu tidakan itu diberhentikan segera. Dalam keterangan gambar yang saya muat naik di Instagram, saya tidak sebut pun siapa pemilik nombor berkenaan.

Saya tahu dia (Aidil) buat laporan polis tetapi laporan berdasarkan apa? Apa bukti saya memburuk-burukkan isterinya? Saya cuma memuat naik nombor telefon orang yang selalu menganggu saya kerana tidak tahan dengan tindakannya.

aidil zarema rita

Ada benarnya juga kata Rita Rudaini itu kan? Entahlah. Sesekali terasa macam tengah tengok drama Sepanyol pula. Satu demi satu kontroversi melanda mereka bertiga ini. Masing-masing ada pendapat masing-masing. Masing-masing merasakan diri sendiri berada di pihak yang benar. Apa pun laporan polis telah dilakukan. Sama-samalah kita tunggu hasil siasatan. Sumber Kosmo.
manja sirehP.S: Ada masalah-masalah di atas untuk Miss V anda? Segan nak kongsi dengan rakan-rakan untuk cari jalan penyelesaian? Tak perlu risau lagi. Gunakan sahaja Manja Sireh Hygeniec Wash. Memang berkesan berdasarkan ribuan testimonial. Suci, bersih dan halal. Cerita banyak tak guna. Sila ushar di Facebook Fyqa Signature HQ dan juga Instagram Signature HQ.

 


Comments are closed.

Loading...