Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Anzalna Sedia Minta Maaf Kepada Neelofa Untuk Selesaikan Sengketa

Selepas Neelofa mengadakan sidang media semalam untuk memaklumkan tentang notis tuntutan yang telah dihantar terhadap Anzalna, Utusan Malaysia hari ini melaporkan yang Anzalna sedia memohon maaf kepada Neelofa untuk menyelesaikan persengketaan ini. Menurut Anzalna, perkara ini hanya kecil dan boleh diselesaikan dengan berbincang.

anzalna sedia mohon maaf

Advertisement

Abang Nara pun setuju dengan tindakan Anzalna yang mahu memohon maaf dan tidak memanjangkan cerita ini. Bak kata Anzalna, industri hiburan Malaysia ini kecil sahaja. Tak perlu gaduh-gaduh. Alih-alih akan jumpa orang yang sama juga.

Benda ini perkara kecil sahaja. Boleh dibawa berbincang. Tak perlulah nak saman menyaman. Saya hairan juga kenapa saya seorang yang ingin disaman. Kenapa tak saman akhbar yang terbitkan cerita itu sekali? Industri ini tidak besar mana pun. Saya tidak kisah untuk bersemuka dengan Lofa, memberi penjelasan dan meminta maaf untuk tidak memanjangkan cerita. Saya terima dengan hati terbuka untuk berbincang secara terbuka.

Abang Nara cadangkan agar Neelofa dan Anzalna buat sidang media bersama-sama dan masing-masing memohon maaf atas apa yang telah berlaku. Apa kata anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

345 Comments

  1. kay

    June 20, 2012 at 6:15 pm

    ini lah dia statement2 bangang oleh artist2 msia yg 97% bangang..

  2. dianasirpendek

    June 20, 2012 at 3:04 pm

    haaa tahu pun ko nak mintak maaf! dok reka reka crita dan carik publisiti murahan, malu lah sikit wahai si pendek oi . keluarga neelofa ugut bunoh keluarga ko? setahu aku ko yang selalu carik pasal dgn orang dan nak ugut bunoh orang? siapa siapa kawan dgn anzalna ni tahu lah true colours dia! kalo aku dah bukak cerita ko dulu memang mampos kau jatuh malu! mulut ko and hati ko yg busok nak cakap orang lain pulak. bila nak kena saman baru ko menggigilx2 mintak maaf dan berlagak macam malaikat kata HANYA ALLAH YANG MENGETAHUI !

  3. bekas seniwati...

    June 19, 2012 at 12:22 pm

    alahai…..baru nk populer…dh bergadoh….korang ni apa hal ek…sama2 artis…wat malu artis jerrr….

  4. Pingback: Anzalna Sedia Minta Maaf Kepada Neelofa Untuk Selesaikan Sengketa | HatiBlogger [dot] Com

  5. jes

    June 16, 2012 at 11:23 pm

    benci nealofa!! dia sombong!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama