June 14th, 2012

Selepas Neelofa mengadakan sidang media semalam untuk memaklumkan tentang notis tuntutan yang telah dihantar terhadap Anzalna, Utusan Malaysia hari ini melaporkan yang Anzalna sedia memohon maaf kepada Neelofa untuk menyelesaikan persengketaan ini. Menurut Anzalna, perkara ini hanya kecil dan boleh diselesaikan dengan berbincang.

anzalna sedia mohon maaf

Abang Nara pun setuju dengan tindakan Anzalna yang mahu memohon maaf dan tidak memanjangkan cerita ini. Bak kata Anzalna, industri hiburan Malaysia ini kecil sahaja. Tak perlu gaduh-gaduh. Alih-alih akan jumpa orang yang sama juga.

Benda ini perkara kecil sahaja. Boleh dibawa berbincang. Tak perlulah nak saman menyaman. Saya hairan juga kenapa saya seorang yang ingin disaman. Kenapa tak saman akhbar yang terbitkan cerita itu sekali? Industri ini tidak besar mana pun. Saya tidak kisah untuk bersemuka dengan Lofa, memberi penjelasan dan meminta maaf untuk tidak memanjangkan cerita. Saya terima dengan hati terbuka untuk berbincang secara terbuka.

Abang Nara cadangkan agar Neelofa dan Anzalna buat sidang media bersama-sama dan masing-masing memohon maaf atas apa yang telah berlaku. Apa kata anda?


345 responses to “Anzalna Sedia Minta Maaf Kepada Neelofa Untuk Selesaikan Sengketa”

  1. derr says:

    aku rs…anzalna xckop duet nk hire lawyer lame2 kalo kes ni pjg2, neelofa kaya.ntah2 neelofa ugut si anzalna nih.hohoho.come on….neelofa.derrrr.

  2. fara says:

    lebih minta maaf sendiri.tpi ini tak bermakne saye sokong an anzalna.
    saye peminat setia neelofa.saye tahu mustahil neelofa akan buat mcmne .biase lah bila dah naik mesty ade turumya.saye pecaya pada lofa,mustahil neelofa mcm tuh.cari bukti yang kukuh .bkn di mulut.tak dapat ape jika kita jatuhkan seseorg itu.membzir mase je.

Loading...