“Angkat Kaki Je La Kak”- Suami ‘Kantoi’ Simpan Gambar L*cah Ex-Gf, Wanita Luah Rasa Kesal

Kehidupan

“Angkat Kaki Je La Kak”- Suami ‘Kantoi’ Simpan Gambar L*cah Ex-Gf, Wanita Luah Rasa Kesal

Seorang wanita baru-baru ini ada meluahkan perasaan kesal apabila suaminya didakwa masih menyimpan foto bekas teman wanita dan juga foto lucah dalam komputer riba milik mereka.

Dalam dilema, wanita itu kemudiannya bertanya mengenai apa yang perlu dia lakukan setelah segalanya terbongkar meskipun baru 4 bulan mereka mendirikan rumah tangga.

Advertisement

Kata wanita itu lagi, suaminya masih tidak boleh meninggalkan ‘perangai lama’ di mana dia sering menyimpan foto bogel wanita-wanita Melayu dan juga ‘ex-girlfriend’ yang terdahulu sebelum berkahwin.

Ada gambar ex dia dan gambar perempuan melayu tunjuk b*obs dan separuh bogel. Saya tak pasti itu siapa. Tak banyak tapi ada beberapa. Saya tak sanggup nak scroll lagi ke bawah sebab jantung berdegup laju gila time tu.

Wanita itu juga meluahkan rasa kecil hati kerana foto-foto itu telah membuatkan dia kurang keyakinan pada diri sendiri dan berasa takut untuk berterus terang kerana bimbangkan akan pergaduhan besar yang mungkin terjadi.

Bila tengok gambar tu, saya jadi insecure dengan badan sendiri. So patut ke tak saya terus terang? Boleh minta pendapat yang lain. I need help. Tak boleh tidur malam.

Advertisement

Menjengah ke ruangan komen hantaran itu, ramai netizen menasihatkan agar wanita itu ‘angkat kaki’ dan keluar daripada perkahwinan itu kerana bimbang akan berterusan sakit hati.

TwitterSumber : Twitter  

“Benda lucah adalah suatu ketagihan. Kalau bincang sekarang, dia akan minta maaf bagai nak rak dan janji takkan ulang lagi. Tunggulah kemudian hari, dia akan buat lagi. Awal lagi untuk angkat kaki, nanti ada anak lagi susah.” komen seorang netizen.

lembu berkeliaran
3 hari lalu

"Tuan Lembu Pun Lembu" - Dibiar Berkeliaran, Netizen Naik Berang Tengok Padang Bola Penuh Tahi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...