Written by AbangNara | November 10th, 2016

Akibat komen suaminya, Datuk Ramli MS terhadap Elly Mazlein di konsert Gegar Vaganza baru-baru ini, Datin Alyah turut sama menerima tempiasnya. Di akaun Instagram miliknya, Alyah telah diserang dan dihentam oleh para peminat Elly Mazlein yang tidak berpuas hati dengan komen Datuk Ramli MS. Malah Alyah turut sama menerima beberapa panggilan dan mesej berbaur kecaman. Fuh. Fanatik juga peminat Elly Mazlein rupanya.

alyah elly mazlein

Enggam membiarkan dirinya turut sama terpalit dalam kontroversi ini, Datin Alyah memaklumkan yang dia akan mengambil tindakan sekiranya serangan ini berterusan. Kata Alyah:-

Setakat ini, saya masih boleh bersabar kerana apa yang berlaku ini hanyalah masalah kecil. Bagaimanapun sekiranya ada pihak cuba mengungut mahu menyimbah asid atau mengancam keselamatan, saya tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis.

Saya dihentam teruk di Instagram. Malah ada juga individu yang sanggup membuka akaun Instagram baru semata-mata mahu menghina saya dan suami.

Lebih teruk, saya menerima panggilan telefon tanpa henti daripada individu tidak dikenali sejurus selepas program itu tamat bersiaran selain turut menghantar mesej supaya Ramli segera memohon maaf kepada Elly

elly mazlein

Kadangkala peminat lebih sudu dari kuah berbanding selebriti itu sendiri. Elly Mazlein nampak tenang dan redha dengan penyingkiran serta komen yang diterima dari Datuk Ramli MS. Bagi Abang Nara komen Ramli MS itu adalah komen dari seorang juri yang cukup profesional. Apa-apa pun, semoga Alyah tabah menghadapi dugaan ini. Sumber Harian Metro.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.